Voi hyvä luoja! Lähetä suojelusenkeleitä nyt ja pian!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weräjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

weräjä

Jäsen
29.10.2007
131
0
16
Kaverini mies kadonnut eilen baari-illan päätteeksi. Kotiin oli sanonut kavereilleen lähtevän ja siihen loppuu tiedot.
Puhelin kiinni, ei saa soitettua.

Täällä huolesta harmaana istun ja en tiedä mitä tekisin :(

images

:hug:

Surullista, vaan ei kovinkaan harvinaista täällä viinankulutuksen luvatussa maassa :(
Toivotaan, että mies olisi jonkun kaverin luona nukkumassa tai edes sen toisen naisen luona (vaikka vihaankin sitä, kun aina ekana ollaan ehdottamassa toista naista syyksi), kunhan vaan olisi hengissä ja kunnossa!
Etsiikö poliisi jo?

Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Tiedän ton tunteen.. Jos on vaan löytänyt jonkun kivan tytön?

...ja lähtenyt pettäjän tielle.......

Ei lainkaan sellasta tyyppiä. Pikemminkin nyt kaikilla mielessä että jotain on sattunut.

Tää olo on ihan perseestä. En osaa tehdä mitään. Istun vaan kännykkä sylissä ja odotan että jotain kuuluis.

niin siis kommentoin vaan kirjoitusta. Oikeasti toivon että mies löytyy.

Saa kai sitä olla huolissaan |O :headwall: Mistä päin on mies kadonnut ja toivottavasti kaikki on ok :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Surullista, vaan ei kovinkaan harvinaista täällä viinankulutuksen luvatussa maassa :(
Toivotaan, että mies olisi jonkun kaverin luona nukkumassa tai edes sen toisen naisen luona (vaikka vihaankin sitä, kun aina ekana ollaan ehdottamassa toista naista syyksi), kunhan vaan olisi hengissä ja kunnossa!
Etsiikö poliisi jo?

Ei poliisit tee vielä mitään. Mies ei edes ollut juonut kuin kolme olutta, että ei edes kovin päissään.

Alkuperäinen kirjoittaja matami78:

Ei lainkaan sellasta tyyppiä. Pikemminkin nyt kaikilla mielessä että jotain on sattunut.

Tää olo on ihan perseestä. En osaa tehdä mitään. Istun vaan kännykkä sylissä ja odotan että jotain kuuluis.

Oikeesti mä oon käynyt läpi nuo samat tunteet, toivotaan että mies löytyy ehjänä :hug:

Epätietoisuus on kaikista pahinta..

muoks. Mun sisko hävisi tuolla tavalla jokunen kuukausi sitten..

kolme olutta vaan..kumpa kukaan ei ois laittanu mitään tyrmäystippoja juomaan...sitäki kuulemma sattuu aika paljo nykysin..ja eikö se laita ihmisena aika huonoon kuntoon...voimia sulle odotteluun...

Alkuperäinen kirjoittaja matami78:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Etsiikö poliisi jo?

Ei poliisit tee vielä mitään. Mies ei edes ollut juonut kuin kolme olutta, että ei edes kovin päissään.

niin ei teekkään :/ mutta ootte varmaan soittaneet ja varmistaneet ettei missään putkassa :/

Eikun mä tarkoitin että ap oli laittanut huolensa kaverin miehestä ja kaddy jotta jos on vaan löytänyt jonkun kivan tytön.

:( En mä sitä noin tarkoittanut sanoa.. Mulle oli parempi ajatella että on hengissä, vaikkakin huonoilla teillä..

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Täältäpäin,Kotkasta on muutama nuori hävinnyt sen jälkeen,kun on ollut viettämässä iltaa Onnelassa :/

Oliko noista juttua iltapäivälehdissäkin jokin aika sitten?
Täällä Turussakin katoaa aika ajoin opiskelijapoikia, ja kaikenlaisia huhuja on liikkunut, mutta taustalla ei taida olla sen suurempaa mysteeriä kuin kaksi A:ta eli alkoholi ja Aurajoki :/

Enkä mäkään tarkoittanut kommenttiani ilkeällä mielellä. Jotenkin ajattelin että ehkä et ollut lukenut tarkasti ap: tekstiä ja yritit lohduttaa ja lohdutus kääntyikin päälaelleen...että nyt ap on huolissaan sekä kadonneesta miehestä että mahdollisuudesta että mies onkin toisen naisen kanssa....ääh! Mutta yhtäkaikki, toivottavasti mies löytyy!

Yhteistyössä