Voi hyvä tavaton minkä tempun anoppi teki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tekisi mieli päästää päiviltä koko ihminen!!

Hän oli meillä pari viikkoa sitten vahtimassa lastamme muutaman tunnin. Lapsi menee aikaisin nukkumaan, joten anopille jäi luppoaikaa ennen kuin kotiuduimme. Siinähän anopilla oli hyvää aikaa siis penkoa kotiamme.
Mä sain joskus kavereiltani synttärilahjaksi dildon. (Siitä miksi dildo, pitkä tarina eikä nyt liity tähän). Se on ollut kauan mulla kaapissa, enkä ole sen kummemmin koennut tarvetta piilottaa sitä tai hävittää.
Kun tulimme kotiin niin anoppi istui se dildo kädessä ja piti saarnaa siitä, miksi meillä on se kaapissa yms.
Tässä ei vielä kaikki: Anoppi on töissä yhdessä isossa tehtaassa, mikä työllistää satoja tällä seudulla asuvia. Tottakai maanantaina oli pitänyt töissäkin kailottaa suureen ääneen tästä dildolöydöstä ja siitä, että mä olen varmaan jotenkin epänormaali. Tämän asian kertoi siis entinen naapurini. Luoja mua hävetti.

Mua sapetti niin kovaa, että laitoin anopille mielestäni asiallisen tesktarin. Kerroin, että hän on loukannut minua. Selitin dildon olevan huumorilahja ystäviltäni ja että oli törkeää penkoa kotiamme ja vielä törkeämpää jahkailla asiaa töissä.

Nyt anoppi on mulle suuttunut.

Ensin purskahdin nauruun, kun luin tuota. Siis sitä, että tuutte kotiin ja anoppi istuu sielä dildo kädessä.

Mutta joo..mä olisi varmaan ruvennut karjumaan ja nakannut anopin samantien ulos!

Voi apua, sun sietääkin olla vihanen!!

Ei sillä ole mitään merkitystä mihin käyttöön se dildo oli mutta ei hällä oo mitään oikeutta alkaa moralisoimaan! Tilanne ois ehkä ollut toinen jos olis vaikka löytänyt laittomia huumausaineita tms... mutta ei silloinkaan oi sikinä sanut mennä levittelemään teidän juttuja!

• Tykkää
Reactions: Katylina
Mä en sinuna ottaisi mitään yhteyttä ennen kuin sieltä suunnasta tulisi anteeksipyyntö ja selitys tuolle typerälle toiminnalle.

Mä en nyt pääse yli mielikuvasta anoppi istumassa meidän sohvalla tekopippeli kädessään pitämässä moraalisaarnaa :D Voi he*tti mikä tilanne!

• Tykkää
Reactions: Katylina
Ihan uteliaisuudesta - mikä siinä peniksessä anopin mielestä oli niin mieltä järkyttävää?

Aikuinen ihminen, mitä lie patoutumia kun muovinpala saa noin raiteiltaan...

Vaikka sulla olisi ollut kaappi täynnä dildoja ja käsirautoja, se ei kuulu hevonpaskaa sun anopille. Anoppi on sulle anteeksipyynnön velkaa. Sun mies voisi myös pitää tälle saarnan!

Osta anopille joululahjaksi dildo. Korttiin kirjoitat, että halusit ostaa oman ettei sun omaa tarvi kadehtia ja appiukollakaan ei varmaan enään seiso. Sitte levität tehtaalla tiedon, että anopilla on iso musta dildo.

Anoppisi on sulle nyt anteeksipyynnön velkaa. Sun ei tarvitse sietää tuollaista käytöstä. Sun yksityisasioiden levittely töissä osoittaa anopilan puuttuvan käytöstapoja.

Pimee anoppi. Se on kylla hanesta kiinni meinaako jouluksi sopia... Todellakin idiootti, sanoisin.
Mutta ne sinun tuttusi siella tehtaalla tuskin on kaikki yhta pimeita ja ahdasmielisia kuin anoppi, joten ala turhaan hapea. Varmaan siella on yhdella jos toisellakin dildo, tai vahintaan pitavat tata anoppia vahan tarahtaneena. Ja seuraavan kerran kun naet niita tuttuja, ota asia puheeksi. Tyyliin, aimistyneena, etta ihan tosiaanko mun anoppi riehui teilla toissa kaapista penkomastaan dildosta jonka olin huumorilahjaksi saanut kavereilta?? Ja voitte yhdessa pitaa hanta kahjona.

Mua suututtas eniten että on penkonnut kaappeja (vai missä kaapissa se oli) jos oli jossain yöpöydän laatikon perällä niin ihmettelisin miks on sitä tutkinut. Samoin tuo että levittää sitä sitten eteenpäin. Tosiaan ei taida anopilla olla ihan kaikki inkkarit kanootissa...

No ei kai sinun sitä tarvitse hävetä. Töissäkin ovat vaan nauraneet höppänälle anopille. Naapuri taisi olla samanlainen höppänä. Olisit vaan nauranut päin naamaa.

Mä laittaisin välit poikki, kattelisin uuden työpaikan sellaisen sopivan hajuraon n.300km päästä....eiköhän oppis jotain? En ymmärrä miksi anoppi haluaa omalle miniälleen jonkun pervon/huoran maineen pienellä paikkakunnalla??

Ihmettelen jos eri sukupolvea oleva ihminen ei saisi ihmetellä mitä hänen poikansa eukko tekee tekopeniksellä.

Jos on itse olevinaan vapaamielinen, on ymmärrettävä, että jollain on oikeus olla eri omalaatuisensa. En usko että anopin on kauan tarvinnut penkoa. Jos jättää dildonsa niin näkyville, on kestettävä seuraukset!

Yhteistyössä