Voi hyvänen aika, kyllä kun alkaa tarkemmin miettimään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

määhhh

Vieras
Tänään täällä kävi kylässä vanhempani ja he kovasti kyselivät, että mitäpä haluat valmistumislahjaksi kun keväällä valmistut? Sanoi, että en tarvitse mitään. He sanoivat, että niimpä tietysti - ei tullut yllätyksenä. Sitten jompi kumpi heistä ehdotti, että ostettaisiinko sinulle uusi auto, kun miten hyvin tuo vanha edes kulkee. Jatkoin vain, että kyllä tuolla vanhallakin pääsen ihan hyvin kulkemaan, hyvin se on nyt pelannut. No sitten jatkoimme muuta juttua.

Mutta todella olen sitä mieltä, että en minä mitään uutta autoa kyllä tarvitse. Tuohon vanhaan olen niin hyvin tottunut, että olisi todella haastavaa alkaa ajamaan toisella autolla. Käytiinhän esim; viime syksynä kokeilemassa yhtä toista ihan hyvänkuntoista käytettyä autoa, mutta sillä oli todella omituista ajaa. Ei se tuntunut yhtään siltä , kuin tuo auto millä nyt ajan. Vaikka tosin miehen mielestä auto oli ihan ok ajettava. Siinä autossa kytkin tuntui ihan oudolta ja samoin kaasupoljin.

Ja kun nyt tässä olen vasta 2 vuotta ajanut oikein kunnolla, niin kyllä menisi ajonautinto täysin pieleen, jos ei tuntuisi ajaminen lainkaan varmalta siitä syystä, että auton ohjauslaitteet eivät tuntuisi yhtään hyviltä ja tavallaan "omilta".

Ei tietenkään, mutta useasti pienemmissä jutuissa, heidän mielestään kun tarvitsen välttämättä jotakin uutta, niin he ostavat mitä haluavat. Kyllähän he hyvää sillä tarkoittavat sen tiedän, mutta silti. Kyllä aikuisena immeisenä osaan asiani itsekin hoitaa kuntoon. Tai siis kyllähän minä saan valita mitä haluan, että eiväthän he minulle ominpäin mene jotain ostamaan esim; vaatetta. Mutta jos heistä joku vaate sopii minulle oikein hyvin, niin kyllä minun on se kelpuutettava vaikka en yhtään tykkäisi, koska muuten he loukkaantuvat. Heidän kanssaan elämä on välillä nuorallatanssimista.

Vaikkakin olen tehnyt heihin henkisen pesäeron, enkä päästä heidän ajatuksiaan mieleni sopukoihin turhaa miettimistä aiheuttamaan.

Mutta minä luulen, että en tottuisi kyllä uuteen autoon kovin hyvin. Vaikka on tuossa vanhassa autossa se ongelma, että se ei aina tunnu tykkäävän tästä Suomen talvesta.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23286791:
Mutta minä luulen, että en tottuisi kyllä uuteen autoon kovin hyvin. Vaikka on tuossa vanhassa autossa se ongelma, että se ei aina tunnu tykkäävän tästä Suomen talvesta.

Sano ettet tarvitse uutta autoa, vaatteita tai mitään muutakaan tavaraa, mutta annat tarvittaessa tilinumeron :D

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23286791:

Mä ajoin tosi kauan samalla autolla. En suostunut ajamaan kun omallani kun en muka muulla osannut. No se oli pakko jossain vaiheessa vaihtaa ja uus auto tuntui vaikeelta mutta niin vaan siihen tottui! Nyt ajan sillä vaan enkä vieläkään ole muiden autoilla ajanut. 10v ollut kortti ja kahdella autolla ajanut :D

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23286784:
Ei tietenkään, mutta useasti pienemmissä jutuissa, heidän mielestään kun tarvitsen välttämättä jotakin uutta, niin he ostavat mitä haluavat. Kyllähän he hyvää sillä tarkoittavat sen tiedän, mutta silti. Kyllä aikuisena immeisenä osaan asiani itsekin hoitaa kuntoon. Tai siis kyllähän minä saan valita mitä haluan, että eiväthän he minulle ominpäin mene jotain ostamaan esim; vaatetta. Mutta jos heistä joku vaate sopii minulle oikein hyvin, niin kyllä minun on se kelpuutettava vaikka en yhtään tykkäisi, koska muuten he loukkaantuvat. Heidän kanssaan elämä on välillä nuorallatanssimista.

Vaikkakin olen tehnyt heihin henkisen pesäeron, enkä päästä heidän ajatuksiaan mieleni sopukoihin turhaa miettimistä aiheuttamaan.

Jos minulla olisi sama ongelma, ehdottaisin rahaa, säästän sitten johonkin tarpeelliseen, kuten lomamatkaan tai asuntoon.

Yhteistyössä