voi hyvänen aika tuola amerikoissa tuo synnyttäminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuntuu et se on joka kerta näis ohjelmissa joku show :D Siis nyt tuo yks äiti haluu et synytyssaliin tulee kaveri soittamaan rumpuja...joo kyse on rituaalista jne. mut et aatella, täälä suomessa kun salissa ei saa olla ku isä, tai tukihenkilö...joissaki sairaaloissa ei oo saatavilla esim edes allasta jossa voi synnyttää tai synnytysjakkara...niin tuola saa puoli sukua olla mukana kannustamassa ja yks vielä saa tulla mukaan soittamaan rumpuja :D siis tuntuu vaan niin hassulle...on se vaan niiin erilaista...

mää en tajua, miten ne aina vaan makaa peittojen alla noissa synnytyksissä. Mutta niin me vaan olemme erilaisia. Mä olen kolme lasta synnyttänyt niin, että sängylle olen aina mennyt vasta ponnistusvaiheessa. Muuten olen kävellyt ympäriinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miusta on ihan hirveetä että otetaan pienet lapset mukaan todistamaan syntymän ihmettä :x

Eihän sitä raavas mieskään meinaa kestää katsoa!

joo ei oo mustakaan lasten paikka ollenkaan.. vaikka olis kuinka kaunista jne.. mut ei oo lasten silmille mun mielestä tarkoitettu.

niimpä! En mä sillä et ite tahtoisin anopista lähtien siskot poikaystävineen mukaan sinne hurraamaan ja kattomaan mun jalkoväliä! :D Ja ei tulis ikinä mieleenkä ottaa mukaan näitä pienempiä tän kolmannen synnytykseen mukaan, no way! ja sitäki mä mietin, kun tääl annetaan epiduraali tietyssä vaiheessa, ilmeisesti niin et pyritään et sulla on alalpäässä tunto kun pitää alkaa ponnistaa, mut tuola epiduraalin/muun puudutteen saa ihan milloin vaan haluaa ja ihan ku se edelleen vaikuttas sitte ponnistusvaiheessakin, et ku ei niit tunnu se silleen sattuvan :o Voihan tietty joitaki poikkeukia olla suomessakin tapahtuvissa synnytyksissä, mut mulle ihan kätilö sanoi et nyt ei enää mitää voida antaa ku kohta aletaan ponnistaa...

Muutenki ihmetyttää ku noi jenkit on ton alastomuuden kanssa muutenkin siveyden sipuleita ni sit tosiaan jalkopäässä on hurraamassa paljon ihmisiä ku sieltä tursuaa verta ja lihaa.

Yhteistyössä