Voi hyväntähden mitä kirppishintoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En tosin tiedä mitä nämä maksaa uutena, mutta oli jokin Turtlesin "tukikohta" eli jonkinsortin linnake ja kaiketi siellä oli Turtles-ukot sisällä. Iso muovinen rakennelma mikä aukeaa. Hintaa 49e! Mitähän se maksaa uutena? Ja se on ollut sieläl jo joulusta asti eli ehkä hinnan tarkistus ois paikallaan tai sitten ei edes tahdo eroon.

Jotain muutakin turtles-sälää oli ja hinta siinä 30e. Joku turtlesmopo ja sitten joku alus tms.

Ja kaikenhuippuna joku aivan tavallinen lautapeli lapsille mikä maksaa kaupassa noin 14e ja hinta 24e.

:D :D :D

Toiset ne tahtoo yrittää.

Jotkut kyllä ylihinnottelee ihan törkeesti, pelkästään jonkun merkin takiakin. Mä bongasin kirppikseltä 8-9 vuotta vanhan reimatecin haalarin (mun pojalla oli samalainen pienenä, nyt siis poika jo 11v) ja hintaa sillä oli 35e :o Ja oli kyllä aikansa eläneen näkönen..

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
hullu ei ole se, joka pyytää. vaan se joka maksaa. anna pyydellä vain. käytetty on käytetty. vaikka ois mikä merkki tai brändi.

Niinpä. Sitä vaan kun ne on tosiaan joulusta asti olleet siellä. Nyt aloin katsella niiden hintoja ekan kerran. Taitavat pysyäkin siinä.

Meillä paikallinen SPR:n Kontti on ihan vinkeä hinnoittelussaan! Talvitakitkin on monta kymppiä ja kaikki kipot ja kapot monta euroa... Kuulin, että astiapuolella olisi joku entinen antiikkikauppias hinnoittelemassa, lieneekö sama arvioimassa vaatteitakin? Paikallisessa lehdessä oli jo murinoita yleisönosastolla, kun hinnat menee yli hilseen.

just eilen katoin noita kirppishintoja. Siis en tod maksa 6 euroa yhtään mistään paidasta (uutena saa 7.95 tms hintaan) Samoin yksi taaperohaalari vuodelta 2001 (meil ollut sama) hintaan 10euroa

Joo, monet ne hinnoittelee ihan huvikseen ja sitten ei tavara kierrä. Kyseessä voi myös olla trokareita. Ei sieltä kannata ostaa mitään ylihintaan. Ja sen oon minäkin huomannut, että jos puvussa lukee Reimatec niin vaikka se olisi jo rikki ja aivan likainen niin kyllä siitä vielä monta kymppiä saa :-) siis mun mielestä rikkinäiset puvut sietää mennä roskiin tai sitten niitä voi myydä parilla eurolla ja se on ihan kohteliasta pestä vaatteet ennen kuin tuo ne kirpputorille!

täällä oli just kirppiksellä vanha reimatec pyllystä ja polvista paikattu, harmaantunut jne. ja hintaa oli 45e. siinä en tiennyt olisko pitänyt itseä vai nauraa:D

Yhteistyössä