P
Paitsi minä
Vieras
Meidän suvussa kaikki ovat ottamassa, ellei viime päivien tyrmäävät uutiset riskeistä ole herättänyt heitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juttu meni taas kerran sinulta ohi. Katsos kun saman katon alla tai lähisuvussa voi olla täysin vastakkaisia mielipiteitäRokotteen ovat vapaaehtoisia. Ei niiden vuoksi tarvitse rakkautesi kärsiä.
Muista tehdä testamentti!Ystäväni perheenjäsen juuri kuoli koronaan, nuori aikuinen. Se mielessä pitäen otan kyllä rokotteen. Tosin olisin muutenkin ottanut.
Taisi mennä juttu ohi taasen kerranJuttu meni taas kerran sinulta ohi. Katsos kun saman katon alla tai lähisuvussa voi olla täysin vastakkaisia mielipiteitä
ap
Kannattaa muuten tehdä varsinkin jos ei ota rokotusta.Muista tehdä testamentti!
Sinulla menee aika usein, sorry vaan. Kielivaikeuksiako? Or WTF?Taisi mennä juttu ohi taasen kerran
Ei kannata murehtia.Sinulla menee aika usein, sorry vaan. Kielivaikeuksiako? Or WTF?
ap
vastaat aina ohi niin se on hämmentävääEi kannata murehtia.
Oliskohan se mahdollista, että näen usein asiat odottamattomalta kulmalta ja vastaan sen mukaisesti?vastaat aina ohi niin se on hämmentävää
ja murehdittavaa
Kun ne menee sinulta aina ohiOliskohan se mahdollista, että näen usein asiat odottamattomalta kulmalta ja vastaan sen mukaisesti?
Uteliaisuuttani kysyn: miksi olet kiinnostunut vastauksistani?
Tämä on keskustelusivusto. Koita ymmärtää se. Ei ole kyse riitelystä vaan keskustelusta ja ihmiset on eri mieltä. Tajuatko?Jokainen tekee omat päätökset itse, ei niistä tarvitse joka päivä riitaa kehittää. Riittää kun kerran sanoo oman kantansa, turhaa sitä on jankuttaa. Sinä olet eri mieltä, toinen toista. Sillä selvä
Tajuan. Tajuatko sinä mitä minä äsken kirjoitin?Tämä on keskustelusivusto. Koita ymmärtää se. Ei ole kyse riitelystä vaan keskustelusta ja ihmiset on eri mieltä. Tajuatko?
Vastaanko edes oikeaan aiheeseen?Kun ne menee sinulta aina ohi
IRL ei sellaista ikinä tapahdu
olen selkeäsanainen
Mä luulen että ei kukaan tässä ketjussaVastaanko edes oikeaan aiheeseen?
Sittenhän olen kaltaisteni kanssa.Mä luulen että ei kukaan tässä ketjussa
Juu, parempi tässä ketjussa kuin noissa muissaSittenhän olen kaltaisteni kanssa.
Ei kai pelkkä keskustelu mitään rikoTämä on keskustelusivusto. Koita ymmärtää se. Ei ole kyse riitelystä vaan keskustelusta ja ihmiset on eri mieltä. Tajuatko?
No missä se juttu on? Et linkittänyt, joten miten kukaan voi muuta kuin arvailla mitä tarkoitat...Juttu meni taas kerran sinulta ohi. Katsos kun saman katon alla tai lähisuvussa voi olla täysin vastakkaisia mielipiteitä
ap
Ai rokote helpottaa vai? Mä ja tyttäreni saadaan aina isot reaktiot rokotteista, ei yhtään huvita testata millainen reaktio tulee tästä... Helpompaa on olla ottamatta ja vältellä virusta!Ota rokote ja ole viisas. Helpottaa elämää huomattavasti
Entäs vaikka äidin ja tyttären välit? Jos toinen pitää koronarajoituksia hysteriana ja rokotetta vaarallisena ja toinen on jättänyt jopa lasten kerhoon viemisen väliin koronan pelossa? Siinä on vaikutuksia tälle suhteelle ja myös lasten suhteelle isoäitiinsä kun ei uskalla tavata.Jos ystävyys on sitä luokkaa että mielipide rokotteesta sen hajottaa, niin saakin mennä.