Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Et ainakaan siirrä lapseesi hirveätä stressaamista syömisten suhteen.
HIvuta tytön elämään hiljakseen lisäliikuntaa, niin saa ainakin varmasti kalorit kulutettua.
Varmaan entisenä 'pullukkana' myös tiedostat sen, että lihavuus siirtyy kahdella tavalla lapsiin, geeneissä ja huonoilla ruokailutottumuksilla. Nähtävästi teillä se on siirtynyt geeneissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Et ainakaan siirrä lapseesi hirveätä stressaamista syömisten suhteen.
HIvuta tytön elämään hiljakseen lisäliikuntaa, niin saa ainakin varmasti kalorit kulutettua.
Varmaan entisenä 'pullukkana' myös tiedostat sen, että lihavuus siirtyy kahdella tavalla lapsiin, geeneissä ja huonoilla ruokailutottumuksilla. Nähtävästi teillä se on siirtynyt geeneissä.
Just lääkäri sanoi mulle että tuo geenijuttu on täyttä bullshitiä! Onhan se geeneissä, mut ihan jokaisella!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mukava kuulla =)
Muuten, pullottaako teidän lasten vatsat vielä? Minkä ikäisenä sen pitäisi lakata pullottamasta taaperomaisesti?
Onko kadonnut jonkun kasvupyrähdyksen aikana?
Kyllä meidän 8-vuotiaan maha pömpöttää, vaikka muuten laiha onkin.
Mitä sillä mahan pömpöllä on väliä, miksi sä siihen takerrut?
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Meillä on neljävuotias tyttö, joka on syntymästään asti ollu pyöreä, syntyi yli nelikiloisena ja maha on aina pömpöttänyt. On kuitenkin ollut ihan tavallinen taapero, eikä neuvolassa ole sanottu mitään.
Mutta nyt tuntuu jotenkin, että on alkanu pyöristymään. Painaa 17.2 kg ja on 100cm pitkä..
Itse olen ollut lapsena lihava ja aikuisiällä laihduttanut melko paljon. Itse kärsin pyöreydestäni, enkä todella halua lapsille samaa.
Mutta nyt samalla pelkään, että onko minulla vaan liian iso peikko tästä, vai onko tyttö oikeasti pyöreä. Meillä syödään melko terveellisesti, karkkia ei koskaan, joskus jäätelöä tai keksiä n. kerran viikossa tai kylässä. Lapsi myös liikkuu ja on innokas liikkumaan, eläväinen.
En oikein tiedä mitä tekisin..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Et ainakaan siirrä lapseesi hirveätä stressaamista syömisten suhteen.
Just lääkäri sanoi mulle että tuo geenijuttu on täyttä bullshitiä! Onhan se geeneissä, mut ihan jokaisella!
Mä kyllä uskon että se on geeneissä, tai jollakin muulla tavalla ihminen käsittelee energiaa yksilöllisesti. Itse esim. joudun olemaan tosi tarkka syömisistäni, toiset voi suhtautua huolettomammin. Musta tuntuu, että mun rasvasolut elää lisääntyäkseen..
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:Meillä on neljävuotias tyttö, joka on syntymästään asti ollu pyöreä, syntyi yli nelikiloisena ja maha on aina pömpöttänyt. On kuitenkin ollut ihan tavallinen taapero, eikä neuvolassa ole sanottu mitään.
Mutta nyt tuntuu jotenkin, että on alkanu pyöristymään. Painaa 17.2 kg ja on 100cm pitkä..
Itse olen ollut lapsena lihava ja aikuisiällä laihduttanut melko paljon. Itse kärsin pyöreydestäni, enkä todella halua lapsille samaa.
Mutta nyt samalla pelkään, että onko minulla vaan liian iso peikko tästä, vai onko tyttö oikeasti pyöreä. Meillä syödään melko terveellisesti, karkkia ei koskaan, joskus jäätelöä tai keksiä n. kerran viikossa tai kylässä. Lapsi myös liikkuu ja on innokas liikkumaan, eläväinen.
En oikein tiedä mitä tekisin..
Tyttöhän on ihan keskikäyrällä pituudessa ja vain karvan verran nollakäyrän yläpuolella painossaan. Ei siis todellakaan syytä huoleen.