Voi itku mikä ylläri!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkaiskeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukkaiskeiju

Aktiivinen jäsen
03.12.2007
1 611
0
36
Olin menossa ostamaan miehelle synttärilahjaa (tänään synttärit) ja ihan pokkana suunnittelin kaikkea kivaa ja hienoa niinkun vaikka Wii-pelikonsolin. Mutta kun menin fiksuna tyttönä ensin harkitsemaan että voinko niin arvokasta lahjaa ostaa ja vilkaisin tilin saldoon niin ei tarvinnut kauaa pähkäillä. Tilillä oli huimat 17.8?!!! :( En muistanu että olin juuri maksanut aika isoja summia hääjutuista...

No onneksi visa on keksitty niin mies sai suomikaraokea ja tykkäsi kovasti :heart:

Miten joku tuleva perheenisä pelailee vielä jollain Wii:llä? Hei,haloo???? Ei oikein taida olla mies valmis kotileikkiin jos jollain muksujen peleillä pelailee:( Hyvä että kuitenkin keksit hänelle kivan lahjan synttäriksi=)

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:
Miten joku tuleva perheenisä pelailee vielä jollain Wii:llä? Hei,haloo???? Ei oikein taida olla mies valmis kotileikkiin jos jollain muksujen peleillä pelailee:( Hyvä että kuitenkin keksit hänelle kivan lahjan synttäriksi=)

Hei haloo! Meillä 2 lapsen äiskä ja iskä kuule pelaa pleikkarilla.. revippä siitä huumoria

siis miksei aikuinen mies, perheenisä voisi pelata mitä vaan konsolipeliä??? ja wii varmaan menee samalla koko perheen yhteisenä juttunakin...ihmeissään olen minä ihmettelystä...hieno lahja idea!

Pöh...hupinsa kullakin. Mun mies tykkää pelata quitar heroakin ja tanssia tanssimatolla. Kivempia musta nuo toiminnalliset pelit on kuin että kököttäis päätteen edessä, niinkun mä nyt. Eihän niitä nyt koko aikaa tarvi pelata. Ja onhan siihen aikuistenkin pelejä. Mikä sitten olis sellanen hyväksyttävä perheen isän harrastus? :(

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:

Hei haloo! Meillä 2 lapsen äiskä ja iskä kuule pelaa pleikkarilla.. revippä siitä huumoria

Nii meilläki! paras ostos hetkeen aikaan!! ja mä oon meillä se innostuneempi mut quitar hero 3 on ollu ukolla kovassa käytössä! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:

Pöh...hupinsa kullakin. Mun mies tykkää pelata quitar heroakin ja tanssia tanssimatolla. Kivempia musta nuo toiminnalliset pelit on kuin että kököttäis päätteen edessä, niinkun mä nyt. Eihän niitä nyt koko aikaa tarvi pelata. Ja onhan siihen aikuistenkin pelejä. Mikä sitten olis sellanen hyväksyttävä perheen isän harrastus? :(

toi tanssimatto peli on ihan loistava! ite se tuli hommattua tossa kk sitten!

Pöh...hupinsa kullakin. Mun mies tykkää pelata quitar heroakin ja tanssia tanssimatolla. Kivempia musta nuo toiminnalliset pelit on kuin että kököttäis päätteen edessä, niinkun mä nyt. Eihän niitä nyt koko aikaa tarvi pelata. Ja onhan siihen aikuistenkin pelejä. Mikä sitten olis sellanen hyväksyttävä perheen isän harrastus? :( [/quote]

Meillä mies rakentaa ja remontoi taloa,metsästää,ajaa hevosia, ampuu,korjailee autoja ym. miesten hommia.

Meillä mies rakentaa ja remontoi taloa,metsästää,ajaa hevosia, ampuu,korjailee autoja ym. miesten hommia.
[/quote]

Hmm...mä en sietäis jos mun mies esim. metsästäis, mutta kuten sanoin, hupinsa kullakin. Kyllä meilläkin mies remontoi ja huoltaa auton tarvittaessa, leikkaa nurmen jne. ja nämä tietty päivätyön lisäksi. Mutta kyllä sillä on vapaatakin joskus. Musta pelikonsoli nyt ei ole miehisyyden mittari :D

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä