Voi itku mitä tuo mies on ostanut joululahjaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies vaihtoon?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies vaihtoon?

Vieras
Täytyy tunnustaa, että olen utelias. Tein tänään joulusiivousta ja vein laatikollisen lapsille pieneksi jääneitä vaatteita varastoon (laitan ne keväällä myyntiin, kun ovat välikausikampetta, nyt ei taida oikein sellaiset liikkua kirpparillakaan) ja näin siellä ison kodinkonekaupan muovikassin, jossa oli liikkeessä valmiiksi paketoitu lahja sekä kuitti. Mies oli sen mukaan ostanut tarjouksessa olevan pölynimurin joululahjaksi.

Ei muuten, mutta meillä on täysin toimiva keskuspölynimuri JA toimiva imuri autotallissa esim auton imurointiin... Jos tuo paketti on minulle osoitettuna joulukuusenalla, niin välipäivien koittaessa lähtee avioeropaperit vetämään. Enkä kyllä keksi kenelle muullekaan se olisi...

Eikä :-D
Sun ehkä kannattais vihjata ,.. tai siis sanoa suoraan, että haluat joululahjaksi jotain mitä haluatkaan. Niinkuin että " Hani hei, tiesithän että haluan joululahjaksi KIRJAN "

Kuules eukko, kyllä se on nyt niin, että sinä lähdet vaihtoon, jos et ala siivota kunnolla, prkk!! Se pölynimuri on ihan selvä vihje!!!

Viiitsi vitsi, haittaakse :D

Niinjoo, ei noita kannata liian tosissaan ottaa :-) Turha tuommosista on mitään herneitä nenään vetää ja eroa suunnitella.. Mun mies ostaa aina kaikkea hölmöä, niitä on ihan hauska muistella. Nykyään sanonkin ihan suoraan, jos jotain haluan tai jos mies haluaa jotain ostaa, että mitä kannattaa hommata.

Kuitin mukaan oli ihan perus-Miele, tarjouksessa ollut. Ei mikään robotti-imuri tai rikka-imuri. Ja minä vielä annoin miehelle useamman vaihtoehdon (kirja tai cd tai korvikset) ihan yksityiskohtaisesti, että valitsee jonkun näistä. Kyllä tuo mies tietää, että meillä on keskusimuri, kun juuri siihen huollon teki (siis tyhjensi sen säiliön ja vaihtoi suodattimen). Tuntuu vain ettei se koskaan kuuntele, mitä sille sanon.

miks lahjat on ihmisille niin tärkeitä et niiden takia jopa eropaperit laitetaan vetämään? en käsitä tällästä. mulle ainakin tärkeintä on se että jotenkin edes on muistettu.

Ja ei haittaa vaikka ei edes muisteta. Oma mies ei ole 20 vuoteen eli koko aikana, kun naimisissa olemme olleet, ostanut yhtään synttäri- äitienpäivä tai joululahjaa minulle. Itse olen ostanut hänelle lahjoja. Mies huolehtii kyllä monista muista asioista, mutta lahjanostajaksi hänestä ei ole. Olen sen hyväksynyt ja ei meidän yhteiselämämme lahjoista ole kiinni :D

Voi ap, mä olen kunnon NRJ fani ja siellä oiskohan ollut maanantaina puhuttiin kuinka moni nainen tahtoo pölynimurin lahjaksi ja kuinka molemmat iltapäivän juontajat olisivat iloisesti yllättyneitä jos saisivat imurin joululahjaksi. Liekö miehesikin sitä kuunnellut ja miettii et ois hyvä lahja :D

Toivon, että meistä kaikki unohtavat ne lahjat tänä jouluna, olivat ne sitten hyviä tai huonoja, ja keskittyvät nauttimaan toistensa seurasta, hyväksymään heidän hyveensä ja heikkoutensa (kuten heikohkon lahjanvalintakyvyn) ilman vaatimuksia ja suuria odotuksia. Ilman marmatusta ja toisen mielen pahoittamista. Ollaan vaan, eikös vaan..

Mies suunnittelee eroa.

Minä sain eroa ennen joululahjaksi uuden mikron (vanha oli toimiva) ja uuden kahvinkeittimen (vanha oli toimiva). No tarpeeseenhan ne tuli, kun pistettiin lusikat ja kaikki muukin jakoon.

No pakko sanoa, olisin kyllä todella pettynyt jos saisin mieheltäni imurin joululahjaksi. Ei se mikään MINUN IMURI ole, vaan ihan meidän yhteinen imuri jota molemmat käyttää ja sellaiset arkihankinnat voi ostaa ihan koska vaan. Eri asia jos sen saisin äidiltä tms lahjaksi.

Mutta ihan avioeropaperit vetämään? Voi jessus oikeesti. Juuri tälläisen vouhkaamisen vuoksi me ei osteta mieheni kanssa toisillemme koskaan joulu/synttärilahjoja. Molemmat on tyytyväisiä tähän järjestelyyn :)

[QUOTE="aloittaja";27736002]Kuitin mukaan oli ihan perus-Miele, tarjouksessa ollut. Ei mikään robotti-imuri tai rikka-imuri. Ja minä vielä annoin miehelle useamman vaihtoehdon (kirja tai cd tai korvikset) ihan yksityiskohtaisesti, että valitsee jonkun näistä. Kyllä tuo mies tietää, että meillä on keskusimuri, kun juuri siihen huollon teki (siis tyhjensi sen säiliön ja vaihtoi suodattimen). Tuntuu vain ettei se koskaan kuuntele, mitä sille sanon.[/QUOTE]

Mieleen on tullut ja itselleen sen hommasi iltojen iloksi.

Minä sain synttärilahjaksi mieheltä Dysonin pölynimurin ja viime vuonna auton renkaat :laugh: Mies tykkää käytännöllisistä lahjoista. Mikä on ihan ymmärrettävää :)

Sinähän voit myydä sen pölyimurin joulun jälkeen ja saat siitä hyvän hinnan ja ostat sitten itsellesi jotain. Ei kai nyt eroa lahjan takia?

[QUOTE="vieras";27736156]Lahjojen pohjanoteeraus on ollut tiskirätit. Kyllä, luit oikein, olin paikalla, kun lahjaksi annettiin uusia tiskirättejä.[/QUOTE]

Ihanaa. Näitä mä oon aina toivonut. :DD

Yhteistyössä