Ehkäisykapselit pitäis saada veihdettua 4v tulee täyteen tän kuun lopussa. Soitin omaan ehkäisyneuvolaan ja sanoivat ettei aikoja ole =( et seuraavat ajat syksyllä. Sanoivat että mene yksityiselle ja kysyin että millä rahalla? Eipä sanonut mitään. Kysyin myös että voisiko oma lääkäri suorittaaa operaation ja ei kuulema voi. Sanoi vaan että soittele jonkun ajan päästä jos olis tullut vaikka peruutus aika. Sitten kysyin että voisiko aikoja antaa esim. toisesta piiristä jos olisi vaikka vapaata ja ei kuulema voi. Mitä ihmettä teen nyt ton kapseli homman kanssa?