Voi itku, nyt harmittaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopeapaju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hopeapaju

Vieras
Lasten päiväkotikuvat tuli tänään. Tai no, esikoisen kuvat vain. Kuopuksen kuvia ei tullut ja ilmeisesti ei oltu saatu kuvia kun eivät olleet saaneet lasta pysymään aloillaan.

Harmittaa kun noita kuvia on odotettu kovasti! Täytyy nyt sitten vain itse katsoa kotona otetut kuvat, löytyiskö niistä jotain kivaa kuvaa tai sitten yrittää kuvata itse. Kun osais käyttää noista kuvankäsittely juttuja että sais esim. taustankin kivaksi.

Onko muille käyny niin, että lapsesta ei ole saatu kunnollisia kuvia otettua?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Kysyitkö miksei tullut?

Mies haki lapset hoidosta, mutta hoitajat sanoivat, ettei muksu ollut oikein yhteistyöpäällä silloin kun kuvia otettiin. Vien huomenna aamulla itse lapset hoitoon, niin kysyn tarkemmin. Silloin kun kuvaus oli, eivät puhuneet kyllä mistään ongelmista kuvaustilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Herranen aika ettei sen vertaa paikallaan saa pysymään että kuvan ottaisi. Ompas epäpätevää kuvaussakkia ja henkilökuntaa teidän pk:ssa.

Just muuten aamulla naureskelin siskolle, kun kuulin että kuvat oli tulleet, että mitenköhän ne on tuon tättähäärän saaneet pysymään paikoillaan. Eivätkä sitten olleet saaneet. Kiukutellutkin oli ilmeisesti kovastikin.

onpas outo systeemi teidän tarhassa... Meidän tarhalla oli niin että jos ei ollut kuvaus päivänä paikalla tai ei saatu kuvia otettua, niin kuvaaja tuli seuraavalla viikolla takas ja otti niistä kuvat..

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
onpas outo systeemi teidän tarhassa... Meidän tarhalla oli niin että jos ei ollut kuvaus päivänä paikalla tai ei saatu kuvia otettua, niin kuvaaja tuli seuraavalla viikolla takas ja otti niistä kuvat..

Meillä tuo kuvaaja tulee vähän kauempaa, tosin vain noin 150 kilsan päästä.

Yhteistyössä