Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Tässä idea! Palkkaa ihan oma kampaaja, joka on sun käytettävissä 24/7!
Mä kyllä ajattelin jo mennä nettiin katsomaan voi olla joku tekee kotona piemänä ja just tänään saan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Tässä idea! Palkkaa ihan oma kampaaja, joka on sun käytettävissä 24/7!
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Tässä idea! Palkkaa ihan oma kampaaja, joka on sun käytettävissä 24/7!
Mä kyllä ajattelin jo mennä nettiin katsomaan voi olla joku tekee kotona piemänä ja just tänään saan,mutta hullua se kyllä on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Tässä idea! Palkkaa ihan oma kampaaja, joka on sun käytettävissä 24/7!
Mä kyllä ajattelin jo mennä nettiin katsomaan voi olla joku tekee kotona piemänä ja just tänään saan,mutta hullua se kyllä on
Jaa pimeenä? Täällä on tapana maksaa veroja tehdystä työstä. Niin hyvinvointi yhteiskunnan pyörät pyörivät!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Tässä idea! Palkkaa ihan oma kampaaja, joka on sun käytettävissä 24/7!
Jaa pimeenä? Täällä on tapana maksaa veroja tehdystä työstä. Niin hyvinvointi yhteiskunnan pyörät pyörivät!!!
No ei se mun ongelma ole,jos joku tekee ja en siitä tiedä maksaako hän veroja vai ei,kun vaan tee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei! Tässä idea! Palkkaa ihan oma kampaaja, joka on sun käytettävissä 24/7!
No ei se mun ongelma ole,jos joku tekee ja en siitä tiedä maksaako hän veroja vai ei,kun vaan tee
pyydät kuitin, niin tiedät
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna kampaajalle vapaat kädet. Ne on ammattilaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Olet samanlainen mullekaikkinytheti kuin minä. Mua ärsyttää yli kaiken jos juuri tuollaisia "tahdon kampaajalle" ajatuksia ei saa toteutettua heti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja normaali:herranjestas sun kanssas![]()
eikös sillä tuksulla oo jo valmis ryhmä, sekaan vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Jospa opettelisit ensin puhumaan suomenkieltä, ja kirjoittamaan samalla?
Sitten vasta tanssiryhmät ja muut hömpötykset.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Jospa opettelisit ensin puhumaan suomenkieltä, ja kirjoittamaan samalla?
No ei siihen kielitaito tarvi jos on jotka auta![]()
Mun kaveri avaasi putikkia ilman melkein yhtään kileitaitoaja hyvin menee =)
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Jospa opettelisit ensin puhumaan suomenkieltä, ja kirjoittamaan samalla?
No ei siihen kielitaito tarvi jos on jotka auta![]()
Mun kaveri avaasi putikkia ilman melkein yhtään kileitaitoaja hyvin menee =)
Me ei tänne Suomeen haluta suomenkieltä osaamattomia ulkomaalaisia, kiitos! Menkää muualle, missä puhutaan teidän kieltänne!
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no ei sitten :wave:
lähen joka tapauksessa jo nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:http://www.aijaa.com/v.php?i=4752012.jpg
Mitä mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:Siiis haluatko pidennystä vai lyhennystä..?