Voi itku! Raskausepäily...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmistunut

Vieras
Paniikki alkaa pikkuhiljaa iskeä... :(
Alkutilanne se, että Ollaan asumuserossa...mies halusi erota mutta harkinta-aika vielä menossa ja perheneuvolassa käydään juttelemassa ja katsotaan tuleeko tästä enää mitään. Kaks pientä lasta.

Nyt reilu viikko sitten yhteinen vkl mökillä ja sängyssä oltiin useamman kerran, ehkäisyä käytettiin kyllä. Samaan aikaan mulla selkeä ovulaatio. Nyt pelottaa ihan älyttömästi olenko kuitenkin raskaana, kun rinnat ja nännit arat ja olen muka huomannut jotain viiltelyjä alamahassa kun yskin... No, niitä on ollut ennenkin ja rinnatkin on monesti turvoksissa PMS aikaan mut pelottaa sikana... :/ Mitä jos mies kumminkin laittoi kumin liian myöhään, jotain meni kumminkin sisään tms. Itse sanoi ettei ainakaan huomannut että mitään olis sisään päästäny mut mistäs sen tietää lopulta...

Hätäpäissäni etsin äsken yli 2 vuotta vanhat ovis-tikut mitä oli jäljellä ja testasin sillä... Ei ollu plussa mutta testiviiva oli kuitenkin näkyvissä. Voi ei voi ei, tarkoittaako tuo nyt että raskaana olen... Menkat pitäis alkaa siis parin päivän päästä jos ovis oli tuolloin.

Vauvaa ei mitenkään voi ajatellakkaan tähän tilanteeseen, en selviä 3 lapsen kanssa yksin... :( Vaikka sydän särkyy kun ajattelen että joutuisin tekemään abortin. Mulla oli kova vauvakuume vielä viime kesänäkin kun parisuhde ei vielä ollut vaikeuksissa mutta nyt ajatus hirvittää todella :((

[QUOTE="hei";22723010]älä hätäile mulla ovistikut näyttää haalean viivan vaikka ei oliskaan ovulaation aika...[/QUOTE]

Mut kun jotenkin on vaan semmonen olo nyt et kaikki ei oo ok... Muistaakseni kuopusta aikanaan yrittäessämme tikutin aina menkkoihin saakka ja mulla niistä tikuista hävisi se testiviiva kokonaan oviksen jälkeen. Nyt se kuitenkin on siinä selvänä, vaikkei yhtä vahvana kun kontrolliiva. Se plus nämä oireet ja seksin osuminen just ovulaation aikaan saa epäilemään...

Mahdollisuudet on mikroskooppisen pienet mut silti tuntuu siltä että huono tuuri on ollut.

noh... mieli tekee kyllä kepposiaan jos alkaa oikeen kuvittelemaan jotain asiaa. MUTTA hyvinhän teillä menee, jos olette yhteisellä viikonloppumökkeilyllä olleet ja useampaan kertaan seksiäkin harrastaneet! :D

noh... mieli tekee kyllä kepposiaan jos alkaa oikeen kuvittelemaan jotain asiaa. MUTTA hyvinhän teillä menee, jos olette yhteisellä viikonloppumökkeilyllä olleet ja useampaan kertaan seksiäkin harrastaneet! :D

Ei oikeesti mene yhtään hyvin ja siksi erillään asutaankin. Toi kyseinen viikonloppu meni kyllä tosi hyvin kaikin puolin, ei kai me muuten seksiä olis harrastettukaan jos riidelty olis...

Ja kyllä valitettavasti, aikuisia ollaan, mutta mies ei kondomia heti laittanut. Vaikka toki tiedetään että hetihän se pitäisi laittaa... Näin ollaan menty jo useita vuosia ja vauva olisi aina ollut aiemmin tervetullut, mutta ei vaan ole tullut, paitsi nyt...

[QUOTE="vieras";22723281]luulitko saavas miehen takasin kun annat sille anteliaasti pilluuuu???? Se kyllä kelpaa sille, muttei parisuhde ja perhe? Ihku mies.[/QUOTE]

Huu, just näin ;)

Yhteistyössä