Voi itku, tää EI voi olla todellista!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei oo totta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei oo totta!

Vieras
meillä on muutto meneillään,tai siis pakkaamiset ja vk-loppuna muutetaan. kämppä on yhtä hullunmyllyä ja pakkaamiset kesken aika lailla!
no nyt aloin miettiä että montakos niitä avaimia annetaaan kun vuosi sitten tähän muutin.. soitin ja kysyin.. 1 avain on siis hukassa!! ei jumalauta, mä en tajua missä se on!:( muutenkin rahat tiukilla ja jos en löydä sitä avainta,en uskalla edes kuvitella sitä laskua mitä siitä tulee meille!:(

mä en osaa nyt tehdä mitään, oon ihan paniikisssa kun en löydä sitä avainta!!:(

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ootteko antanut vara-avaimen jollekin sukulaiselle tai kaverille? Laittanu johonkin jemmaan?

mulla on ihan sellainen mielikuva että olisin saanut 3 avainta, mutta sitä en muista oliko täällä asunnossa sitten valmiina se neljäs:/ oli niin sekavaa aikaa kun muutin elämässä.
yhden avaimen mun veli jo palautti.,se oli se kolmas.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ne joutuu sarjoittamaan kaikki lukot.. mummoissa se oli joskus yli 1000mk luokkaa et parisen sataa jouuu maksamaan.

jos on taloyhtiön avain niin niitä ei saa edes teettää...

apua,eikä!!! ei mulla ole sellasia rahoja!:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ootteko antanut vara-avaimen jollekin sukulaiselle tai kaverille? Laittanu johonkin jemmaan?

mulla on ihan sellainen mielikuva että olisin saanut 3 avainta, mutta sitä en muista oliko täällä asunnossa sitten valmiina se neljäs:/ oli niin sekavaa aikaa kun muutin elämässä.

Siitä kuinka monta avainta olet saanut pitää löytyy sit ihan mustaa valkosella jos sit joku puuttuu, muuten ei voida todentaa et olet avaimen hukannut eli et ole korvausvelvollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
huomiotko laskuissas emännän avaimen? jos sanottiin et neljä avainta niin voinu tarkoittaa et 3 talon ja yks emännän avain..

niin,tarkoitinkin että jos asunnossa oli valmiina se yksi avain..onko se sitten se emännänavain? mutta en löytänyt kuin 3 avainta yhteensä. eikä mulla ole mitään paperia annettu että monta avainta olen alunperin saanut.siksi soitin ja kysyin ja sanottiin että heillä lukee että mulle olisi 4 avainta annettu:/

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ne joutuu sarjoittamaan kaikki lukot.. mummoissa se oli joskus yli 1000mk luokkaa et parisen sataa jouuu maksamaan.

jos on taloyhtiön avain niin niitä ei saa edes teettää...

apua,eikä!!! ei mulla ole sellasia rahoja!:(

vuokratakuut ?

ne sain sossusta.eli itselleni en niitä takaisin saa,kun itse en niitä maksanutkaan.

Siitä kuinka monta avainta olet saanut pitää löytyy sit ihan mustaa valkosella jos sit joku puuttuu, muuten ei voida todentaa et olet avaimen hukannut eli et ole korvausvelvollinen.

en ole saanut mustaa valkoisella.puhelimessa vaan sanottiin että mulle on annettu 4 avainta

Sitä mustapäistä uudenaikasta ei tosiaan saa itse teetettyä. Mä hävitin kanssa yhden avaimen pari vuotta sitten vuokra-asunnosta ja kun muutin pois niin jouduin maksaa sen uudelleen sarjotuksen ja mulle se maksoi sillon 300e

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Sitä mustapäistä uudenaikasta ei tosiaan saa itse teetettyä. Mä hävitin kanssa yhden avaimen pari vuotta sitten vuokra-asunnosta ja kun muutin pois niin jouduin maksaa sen uudelleen sarjotuksen ja mulle se maksoi sillon 300e

tota luokkaa se ois ollu meilläkin.

Lukkojen sarjotus maksaa n. 200-250e . Jos kerran mustapäinen avain et voi sitä noin vain itse teettää vaan se pitää teettää huoltoyhtiön kautta ja ei auta sillä huoltoyhtiössä on tiedossa monta avainta on sinulle asuntoon muuttaessasi annettu joten sama määrä pitää myös paluttaa pois muuttaessa joten jos teetät avaimen lisää silti sinulta puutuu yksi.

Joten kyllä se on sarjoitettava lukko uudestaan jos olet hukannut avaimen.

Yhteistyössä