Voi itku... :( Tiukat paikat... *purkausta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Alle tunti lähtöön enkä oo saanu niitä avaimia vieläkään... Yksikään taksi ei oo paikalla tai vastaa ja kaverit on krapulassa.. |O

Hävettää kun ton tytön lupasin viedä junalle eikä se tunnu onnistuvan... :ashamed:

Onni siinä et junia menee myöhemminkin mut likan kämppä on kuulemma täysin tuhottu ja kaljapulloo sun muuta paskana pitkin kämppää et täytyy päästä siivoomaan sitä ja kouluunki sen täytyy huomenna päästä :( EI TUU MITÄÄN!: /

häääh? :O Mä en tajua mitään. :confused: Siis... sun sisko on teillä? Mihin lähtöön on alle tunti? Junan lähtöön? Mitkä avaimet sä tartteet? :D Anteeks mä oon vähän hukassa. :whistle:

Ja siis.. sun sisko on muttanut mutta ei itse ollut muuttamassa? Vai mitä muuttomiehiä niitä meni sen luo remuamaan? Miten se voi siitä sada häädön jos ei itse ole edes ollut siellä/kyseistä toimintaa oikeuttanut? Ilman mitään varoituksia?

ap, kaikki on sun bilehalujesi ja alkoholikiimasi syytä. Jos et olisi väkisin halunnut eilen bilettämään niin siskolikkasi olisi voinut olla vahtimassa muuttoporukkaa, eikä homma olisi mennyt hulinaksi, mutta nyt se joutu vahtimaan sun lapsukaisia ja luottamaan siihen, että muuttoporukka osaa olla ihmisiksi satojen kilometrien päässä.

häääh? :O Mä en tajua mitään. :confused: Siis... sun sisko on teillä? Mihin lähtöön on alle tunti? Junan lähtöön? Mitkä avaimet sä tartteet? :D Anteeks mä oon vähän hukassa. :whistle:

Ja siis.. sun sisko on muttanut mutta ei itse ollut muuttamassa? Vai mitä muuttomiehiä niitä meni sen luo remuamaan? Miten se voi siitä sada häädön jos ei itse ole edes ollut siellä/kyseistä toimintaa oikeuttanut? Ilman mitään varoituksia?

Joo siis autonavaomet tarviin, ne on miehellä ja mies nukkumassa kaverilla. Junaan pitäs ehtiä ja sisko on täällä.
Muutti uuteen asuntoon joo ja yks kuorma oli viemättä joten antoi avaimet parhaalle ystävälleen joka antoi ne niille pojille jotka sohlas siellä... Poikien siis oli tarkotus rontata vika peräkärry sinne ja viedä avaimet takasin.

Joo siis autonavaomet tarviin, ne on miehellä ja mies nukkumassa kaverilla. Junaan pitäs ehtiä ja sisko on täällä.
Muutti uuteen asuntoon joo ja yks kuorma oli viemättä joten antoi avaimet parhaalle ystävälleen joka antoi ne niille pojille jotka sohlas siellä... Poikien siis oli tarkotus rontata vika peräkärry sinne ja viedä avaimet takasin.

Olikos ystävä siis vastuussa viimeisestä kuormasta ja sen roudaamisesta?
Missä ystävä oli, jos muuttajat pääsevät hajottamaan paikkoja vai oliko mukana?
Mahtaa olla hyvä ystävä, kun ei vahdi hommien sujuvuutta jne?

Olikos ystävä siis vastuussa viimeisestä kuormasta ja sen roudaamisesta?
Missä ystävä oli, jos muuttajat pääsevät hajottamaan paikkoja vai oliko mukana?
Mahtaa olla hyvä ystävä, kun ei vahdi hommien sujuvuutta jne?

Oli vastuussa ja piti olla paikalla mutta meni kouluun. Sen jälkeen ei enää jätkistä kuulunu mitään.

Yhteistyössä