Voi järki tota BB-Samia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Siis niin ällöttävä jätkä :x Vetää överit joka kerta ja sit solkottaa jotai täysin käsittämätöntä ja toljottaa tyhmän näkösenä.

Eka, sillon ku BB alko, toi Sami oli ihan hyvännäkönen jätkä mut kummasti tuo on rumentunu.. :xmas: :laugh: :laugh:

just tollanen perinteinen känniääliö suomalainen mies.. mua on aina oksettanu ku tollaset käy baareissaki sönköttämässä joka naiselle samaa sontaa ja ketään ei kiinnosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mikä kohta siinä muka on hyvännäkönen?ja mun mielestä se on kanssa ällö sönköttäjä yöks

No sen tyyli ehkä on lähinnä sellasta mun tyylistä.. Noi muut on tollasii teinipoikia yök, mä en voi sietää tota nykyajan nuorten muotia :D

Mut toi on niin ällö ku se tuol huojuu ja yrittää jotai sanoo eikä mitää saa suusta pihalle.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ja mua ärsyttää ihan suunnattomasti se hemmetin Osa väärinpäin (niinku ittensä eka jaksossa esitteli). tollasta saakelin jankkaajaa en jaksais katella kyllä yhtään!! :x

Mulla ois sen kans menny hermot jo ekana iltana :D

Ja mun silmiä häirittee kauheesti se Mensa-Esa, aina ku se on siel pk-huoneessa ni sil on jatkuvasti hillitön irvistys naamalla..

ja mua ärsyttää ihan suunnattomasti se hemmetin Osa väärinpäin (niinku ittensä eka jaksossa esitteli). tollasta saakelin jankkaajaa en jaksais katella kyllä yhtään!! :x

Se on ihan hermoheikko ja vainoharhainen.

Mutta Asohan on niin herkkä kun se itkeä tirauttiki tänään :heart: :laugh: ja ne kulmakarvat aaah :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Se olis halunnu Kätlinin kaa vähän privaatimpaan paikkaa "juttelemaan" :D

:laugh: :laugh: Kyl mä meinasin kuolla nauruun! Ku eihän se ees oikeesti jutteleen pystyny.. :laugh:

Aivan ja tollasia on baarit pullollaan :D harvoin niitä vaan näkee tollatavalla ite selvinpäin :D