voi jàrkytys.... titi nalle

Mamma italiana

Aktiivinen jäsen
26.05.2006
6 289
0
36
lòysin vanhan videokasetin.... voi kauhistus!!! oletin hieman toisenlaista ohjelmaa. musta tuo ti-ti nalle on kerrassaan kamala!!!!!! halvalla toteutettua ohjelmaa. musta tuo tàti on kuin jostain metsàstà ilmestynyt pòrròtukkineen ja kimeàllà àànellà huutelee. tanssiikin kuin joku alkuasukas. pari laulua on kuulostanut kaikkea muuta kuin lapsille tarkoitetuille (siis niin surullista ettà nyyh sentààn)

sorry nyt vaan; oli vaan mun mielipide. katotaan tykkààkò tyttò...

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Se ON hirveä. Ei se mikään urbaanilegenda ole. :D Mää kuuntelen sujuvasti Riittaa hajoamatta kolmisen minuuttia. :x :x

Toi on jo melkoisen pitkään. Liittyykö tuohon myös katselu vai pelkkä kuunteleminen? Mulla sen tanssahtelun katseleminen ottaa kovimmalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Se ON hirveä. Ei se mikään urbaanilegenda ole. :D Mää kuuntelen sujuvasti Riittaa hajoamatta kolmisen minuuttia. :x :x

Toi on jo melkoisen pitkään. Liittyykö tuohon myös katselu vai pelkkä kuunteleminen? Mulla sen tanssahtelun katseleminen ottaa kovimmalle.

sama tààllà. vaikka on lapsille tarkoitettu, voisi vàhàn kehittàà tuota hyppelehtelyà kauniimmaksi silmàlle

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:

Varmaan se kuuntelu vain. Katselemaan en usko pystyväni. Voi tuo 3min olla kyllä pikkasen mun vieterin yliarviointia. :D

Se ON kamala. Ja ne rallatukset jää päään soimaan. Osa lauluista ei ole lastenlauluja ollenkaan, on humppaa ja pumppaa ja tosi surullisiakin kappaleita. Osa taas on ihan ok. Ei meillä lapset niitä kaikkia kappaleita fanita, mutta ti-ti-nalle on nyt IN. Joten ei auta, kuin kestää. On ainut lastenohjelma, mistä nuo on innostuneet.

Meil muksut tykkää hirveästi. Tyttö (parivuotias) jopa vaatii dvd-kotelot mukaan sänkyyn, kun menee nukkumaan. Muuten tulee iiiiisoooo itku. :whistle:

Eikä muakaan se kammota, hyvinhän se Riitta hoilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meil muksut tykkää hirveästi. Tyttö (parivuotias) jopa vaatii dvd-kotelot mukaan sänkyyn, kun menee nukkumaan. Muuten tulee iiiiisoooo itku. :whistle:

Eikä muakaan se kammota, hyvinhän se Riitta hoilaa.

Ai, no kàys sitte kattomassa ens kesànà siinà sun vieressà kirppiksillà (mihin laitan myyntiin tavarra), aion myydà kaikki nàà kasetit, kun tulen sinne!!!!!

Yhteistyössä