voi jee,mä oon back!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
huomasin että mua oli kyselty,oltiin evakossa sitä kph remonttia,päästiin kuukausi istten takasin kotiin.
faijapuolella kun oltiin niin kone oli mystisesti "lukossa" eikä sitä saanu auki :laugh:
palstaoireilu oli hirveetä mutta nyt vierotusoireet on kadonnu.
viikonloppuna hain oman läppärin kaupasta ja nyt on nettikin taas auki.

pojan kanssa ollaan kahdestaan edelleen,pojan isä tosin on tullut katumapäälle ja haluaa yrittää vielä.MUTTA on silti tän uuden tyttönsä kanssa eikä kuulema voi jättää sitä koska ei halua satuttaa..
olimpahan vaan että hohhoh ja se meis unohtu sillä silmäyksellä.
ehk' huolestuttavin piirre exässä on mustasukkasuus,oli kytiksellä pihalla kun tultiin yhden miehen kanssa kahvilta ja kun sain sitten pusun :p niin tää hyppäs pusikosta |O
ja tää on siis ihan totisinta totta.
Sitten alkoi itsesääliviestittely tms.

hmm.. mitähän muuta,käytiin lastenvalvojalla ja piti tehdä elatus- ja tapoaamis sopimus.no exä sano ettei tapaamis sopimusta tarvii tehdä (!) että me sovitaan keskenään.no suostuin siihen koska tiedän että mulle parempi jos ilmottaa viikkoa aikasemmin jos pojan haluaa nähdä.elatus sopimusta tehdessä exä rupes selittämään 50e elareista :laugh:
se valvoja katto lasiensa yli ja lätkäs sille 200e:n ehdotuksen pöytään.
exän kommentti oli kaikkeen "ihan sama"..eli elareita sen 200e ja tapaamiset sillon kun kummallekkin sopii.

että semmosta mulle kuuluu :D
onkos täällä tapahtunu mitään erikoista :whistle:

:o no jopas on vauhikasta...

miulla sama tilanne... lastenvalvojalle mennään.... :whistle: parempi kuule jybis iliman paskaa ko ei sitä peltoakaan omista :D

No ootpas kauan ollu poissa :o :D Kiva että tulit takas!

Mua rupes ensin naurattamaan toi,kun sanoit et exä hyppäs pusikosta ym,ku rupesin kuvittelemaan ton tilanteen :ashamed:

mitäs se treffikumppanis siihen tuumas?
Joo mä oon sitä mieltä,et annat tollasen miehen olla,ku exäs on.. Kuulostaa hieman omituiselta,jos haluu sut mut ei haluu jättää nykyistään :whistle:

Kesä on tulossa,etit ittelles jonku kivan kesäkollin :p

toi kahviseura katto mua tyhmänä ja exää vuorotellen..oli hauska tilanne.
exä rupes parkuu siel autossa "nyt mä tiedän miltä susta tuntu",edelleen tää kahviseura kattoo exää wtf-ilme päällä.
tokasin vaan että sun kannattaa mennä et toi on ampun faija.
sitä mä oon kans miettiny että mikä piru siinä on ettei voi sitten toisesta luopua,en nyt meinaa että se on automaattisesti tää uus tyttöystävä.

nyynä tiivisti tilanteen hyvin :laugh:

edelleen tuo uus ilmestys pyörii ympärillä,kattoo nyt rauhassa.ainakin se osaa siivota ja tehdä ruokaa (on nähty ja koettu) ja kun syötin pojan niin kävi huuhtasemassa tuttipullonkin valmiiksi seuraavaa kertaa varten :p

joo musta tuntuu että ekaa kertaa pariin vuoteen mulla on jotain positiivista kerrottavaa :D
exä teki tän mulle omalla tavalla helpoks kun jakso kettuilla ja satuttaa,sitä rupee inhoamaan niin paljon toista että kiittää luojaansa että pääsee eroon.

Kiva kuulla kuulumisiasi =)

Mä jo hetken ehdin ihmetellä että missä sä oot, mut kiva kun tulit meidän seuraan takas =)

Ja toi sun exä on aika erikoinen...etten sanois :/

:hug: siulle Jybis!!!
Muistelen vanhaa kertomaasi, ku olit viä raskaana ja yhdessä ex:äs kanss. Ja kauppareissulla tää ex:äs suuttu jostain ja jätti sut RASKAANA KAUPPAAN ILMAN RAHAA YM......
EX:äs meni kait äiteelleen ja sieltä myöhemmin soitteli.... Ja kai selityskin oli.... Ja siehän sait kyydin joltain tuntemattomalta kotiinne... ?

Toivon tosiaan KAIKKEA HYVÄÄ SIULLE JA POJALLE!!!! :hug:

No eiköhän se exäkin jossain vaiheessa luovuta, ehkä :D
Mut kiva et oot löytäny AIKUISTA kahvittelu seuraa :flower: Varmasti mukavasti piristää arkea. Ja kiva kun muutkin asiat on alkanu rullaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
kattelinki et olit mesessä eilen mut en kerinny huudella. heti kun on aikaa ni sit jutskaillaan =)

joo mä lähdin kans nukkuu niillä korvin kun pyörähdit mesessä...nyt on pikkuhiljaa oppinu ettei kannata yömyöhään roikkua koneella :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä