Voi JEE nuita anopin joululahjoja!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Pojalleen osti kellon mutta lapsenlapsilleen: Kuusen joulupallot (molemmille oli ihan oma), käytettyjä vhs-kasettaja, ja meillä ei ole edes videoita ollut moneen vuoteen, pienet käsipyyhkeet, jotka pesuohjelappujen haalistuneisuudesta arvaten nekin käytettyjä. Ja ai niin, pienempi lapsista sai lisäksi kahvimukin jossa luki Boston.

"heh": jos ois itelle tullu ne lahjat niin ois voinutkin huumorilla ottaa mutta surettaa lasten puolesta. Onneksi saivat hyviäkin lahjoja, ettei nuitten varaan jäänyt.

anteeksi :laugh:
Ei minulla loppujenlopuksi ollutkaan niin huono anoppi, minun anoppini hankkii kyllä hienot lahjat mutta se hänen kiitollisuus omia lahjoja kohtaan on jotakin muuta. Kehui kuinka antaa meidän antamat joululahjat marttojen arpajaispöytään :)

Ei haittaa, saa nauraa.. Ei itekkään voinu muuta kuin nauraa. Itse annettiin anopille 70€ arvoinen lahja. Veti kyllä aika sanattomaksi. Oikein tuntuu vaikealta keksiä mitähän antais anopille ens jouluna lahjaksi. Puoliksi poltetun kynttilän ja käytetyt lämpösukat kenties?

"suski": niinpä.. minä inhoan sitä että turhaa roinaa kertyy nurkkiin. Mitä v*ttua me tehdään niilläkään vhs-kaseteilla.. ja mikä lie kuvanlaatu. Varmaan tosi hyvä.

Meidän anoppi on niin pihi että se osti meidän lapsille yhteiseksi sellaisen parin euron auton joka hajoaa heti kättelyssä eli niitä rihveleitä :) omaisuutta tällä rouvalla yli miljoona euroa yksinään appiukolla varmaan toinen

Niin, meillä se meni niin että hankittiin anopille sellaista joululahjaa joita todellakin toivoi ja tarvi vaan kiitos olikin se että ne on nyt jotakin himputin arpajaispalkintoja.

Ymmärrän hyvin että harmittaa etenkin kun itse on panostanut toisen lahjaan ja toiselta tulee vastalahjana jotakin roinaa.

Anoppi on kyllä köyhä, ettei siltä mitään arvolahjoja odoteltukkaan. Se kello oli suuri yllätys, oli oikein kaiverrettu. Mutta nuo lasten lahjat oli jotain uskomatonta.. suretti kun poika luuli että pyöreässä lahjassa on kindermuna mutta olikin onneton joulupallo... Se kindermuna olisi ollut todella mieluinen.

No joo, toi on kyllä jo aika paha... Kun tosiaan ois ostanu vaikka karkkipussit, jotka ois varmaan lapsille ollu paljon mieleisemmät ja varmasti rahaa semmoiseen olisi ollut. Ikävä juttu!

naurattaa että voiko tuo olla tottakaan. ja luulin et joulupallot olis ollu ees paketissa, mut et nekin irrallaan ja paperoitu vaan niin et se pyöree muotokin tosiaan tullu esille :D kindermuna.. voi ei :( ihan kamalaa!! no mitäs miehes sano? kai se nyt uskaltas äidilleen sanoa jotain. että tuliko sille joku moka kun vhs kasetteja antoi, kun videoita ei oo enää kellään...? vai onko näin että miehes pitää äitinsä lahjoja kivoina?

Voi järkky :/ :D Aika surkuhupaisaa.Reppana lapsi kun luuli saaneensa kindermunan,mutta olikin joulupallo..Otappa puheeksi anopin kanssa ens kerralla.Jos hän ei itse "osaa" ostaa lahjoja lapsenlapsilleen,voisi kysyä vaikka sinulta mitä lapset kentien tarvivat.

Me saatiin sentään mummolta (äidiltäni) hieman parempi joululahja lapselle, kuin mitä oli syntymäpäivälahjansa; Käytetyt värikynät ja risoja satukirjoja. Oli vissiin jotkut tuet tullu just sopivasti jouluksi...

Minun äitini antoi esikoiselle 17v käytettyjä keittiöpyyhkeitä ja tyynyliinan 70-luvulta, sekä suklaalevyn jonka parasta ennen päiväys oli mennyt jo. Mies sai äitiltä käytetyn lakanan ja vanhaa suklaata. Molemmat kiittivät ja olivat tyytyväisiä paketteihin. :)

Äidillä on dementia.

täyttyy kyllä myöntää, että erikoisia olivat. Jopa 5 euroa ja karkkipussi olisi paljon parempi ja lapsia ilahduttava. 5 eurolla saa kuitenkin ostettua kivan petsin ta pikkuauton tai akuankan taskukirjan tai muuta hyödyllistä.

Jos yhtään lohduttaa, niin omani saivat molemmilta mummoiltaan joulukortit.

Mun lapset ei saaneet anopilta mitään, ei edes kuopus joka on syntynyt heidän ensimmäiseksi lapsenlapsekseen. Ei kiinnosta mummia miten pärjään kolmen lapsen kanssa yksin tai onko meillä ruokaa tai vaippoja... Mutta eipä ole mummi myöskään tervetullut ristiäisiin mitkä ovat kohta.

No joo, eihän noi nyt välttis oo mitkään joulun suosikkilahjat. Mun mielestä kenenkään ei olis pakko hankkia mitään lahjoja, jos ei vaikka ole varaa tai ei muuten vaan keksi mitään. Kun se lahjattomuus on usein parempi, kuin joku tavara, jota saaja ei oikeasti ollenkaan halua.

Mun appi laittaa AINA lahjoiksi valittujen palojen tilaajalahjoja. tänä jouluna saatiin oikein pahvilaatikollinen niitä. oli joukossa myös yks Seura-lehden tilaajalahja :D kaikki krääsää jolla me ei tehdä yhtään mitään! laitoin jo meneen lähetyskirpputorille ne. kaikkein paras lahja oli miehen synttärilahja:appiukon omat,vanhat 70-luvun malliset suorat housut joissa oli tahra etumuksessa. ne oli myös miehelleni väärää kokoa. että sellaista.