Voi jeeves että alkoi ahdistamaan miehen touhut....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kermaperuna

Aktiivinen jäsen
14.03.2007
1 553
0
36
Tai siis, menee varman raskaus herkistelyn puoleen mutta... Se meinaa huomenna lentää meidän neidin kanssa helsingistä pudasjärvelle jollain pikkukoneella... Tai siis ei mikään blue one matkustajakone, vaan ihan joku pienempi häkkyrä, toisin sanoen dc 3.. Ja siis mies ei ite lennä, vaan on kyydissä, mutta mua ahdistaa mokoma lähtö... Ja säätkin ovat niin hirmu hyvät, että... Ja muka pitäisi sunnuntain tulla takaisin samalla koneella, mutta vielä huonompaa säätä luvattu sille päivälle... Mä oon niin nössö näissä jutuissa, ja inhoan ajatustakin lentämisestä pikkukoneella... :headwall:

Mä en astu lentokoneeseen varmaan ennen kuin todellinen hätätilanne iskee, joten voinen kuvitella kauhusi :whistle: ei muakaan naurattais, jos mies lentsikalla lähtis neidin kans reissuun, oli sit minkä kokonen kone tahansa :|

Kun mä en noista pikkukoneista niin perusta, mutta mies rakastaa lentämistä.. Lähinnä noi säät pelottaa, mutta onhan niillä tarkat tiedot mitä säätä missäkinpäin, eikä lähe lentämään jos hirveä myrsky tms... mutta silti :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän tuo DC 3 mikään pikkukone ole! Hieno kokemus reissu varmaankin on, lähtisin koska tahansa.

Mutta ap kirjoitti että ei mikään blue one.. Tarkoitti varmaan että ei matkustajakone, siis ei sellainen iso dc 10 mallistoa :)

Ei harmainta hajua, millainen kone on dc3, mutta pienin kone, missä olen ollut, oli jotain 15 paikkainen. (tai sinepäin) oli IHANAA :D Me muutes asutaan "aikalähellä" Pudista (100km) niin ottaskohan miehes mut kyytiin paluumatkalla...

*tahtoo lentämään*

me mentiin tollasella talvella -30 asteessa tammikuussa pilvisellä ja tuulisella lumisateisella kelillä hesasta prahaan 2,5h lento, ei ollu kivaa |O |O Onneksi muut koneet sillä matkalla oli isompia, neljällä koneella meno ja paluu yhteensä kun oli aina se yks välilasku prahassa. tsekin airlinesilla 6kk vauvan kanssa.

No niin... Nyt ne sit lähti.. Ja äiti on täällä sydän kurkussa kotona... Ja triana, Mies siis on matkustaja, se on joku dc-yhdistyksen lehto tms., mutta mies sai sen äitinsä kautta sen lennon.. Ja ne menee sinne Sunnynights Rallyyn vai mikä lie onkaan... Nyt pitää keksiä joku hyvä aikaavievä puuha, että saa ajatukset muualle lennon ajaksi.. :/ Ja päätön, onhan se hieno ja VANHA lentokone, mutta kun mä en niin perusta noista koneista.. Mulle pieni on alle 200 paikkanen :D

Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:
Perillehhän ne pääsi :D Oltiin siellä kentällä ku kone tuli tänne, mut ei hoksattu että olivat kyydissä, nyt kai se ukkeli on siellä porisuttamassa niitä :)

Porisuttamassa?? Siis rupattelemassako? Joo, perille pääsi, mutta pitäisi kotiinkin vielä päästä :).

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:
Perillehhän ne pääsi :D Oltiin siellä kentällä ku kone tuli tänne, mut ei hoksattu että olivat kyydissä, nyt kai se ukkeli on siellä porisuttamassa niitä :)

Porisuttamassa?? Siis rupattelemassako? Joo, perille pääsi, mutta pitäisi kotiinkin vielä päästä :).

Juu, rupattelemassa tarkoittaa. Olisin minäki kyllä vauhkona ja jännittäisin samassa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Kohta niiden pitäisi olla perillä. Mitenköhän on matka sen neidin kanssa sujunut :). Mä täällä kirjottelen päivityksiä, vaikka kukaan ei lukisikaan :ashamed: :D

kyl sä oot nipo. ihme et ukkos kestää katella sua

Kyllä. Ylilaudan Mukaan S.F ei ole lentäjä vaan on joku yleismies Finntraficilla. Häneenkö on kohdistunut joku seksuaalirikos syyte? Yliksellä luki vaun jotain kiertoilmaisuja asiasta.

Yhteistyössä