Siis 6viikkoa synnytyksestä, jälkivuoto loppu reilu viikko sitten ja nyt mulla on ilmeisesti menkat. Voi helkkari, luulin et kun imetän et ei viel alkais
Tää on niin mun tuuria :kieh: :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Mitenhän pääsen alottaa minipillerit??Viikon päästä ois jälkitarkastus...pitääkö oottaa seuraavia menkkoja?
Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Mitenhän pääsen alottaa minipillerit??Viikon päästä ois jälkitarkastus...pitääkö oottaa seuraavia menkkoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Mitenhän pääsen alottaa minipillerit??Viikon päästä ois jälkitarkastus...pitääkö oottaa seuraavia menkkoja?
minipillerit voi alottaa ihan millon vaan, eikä tartte menkkoja oottaa. voit jälkitarkastuksessa pyytää reseptin.
Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:Siis 6viikkoa synnytyksestä, jälkivuoto loppu reilu viikko sitten ja nyt mulla on ilmeisesti menkat. Voi helkkari, luulin et kun imetän et ei viel alkais![]()
![]()