Voi juma mä en ala!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Mitenhän pääsen alottaa minipillerit??Viikon päästä ois jälkitarkastus...pitääkö oottaa seuraavia menkkoja?

minipillerit voi alottaa ihan millon vaan, eikä tartte menkkoja oottaa. voit jälkitarkastuksessa pyytää reseptin.

muoks. mie alotin minipillerit het jälkitarkastuksen jälkeen ja söin niitä vuoden, eikä menkkoja tullut kertaakaan sen vuoden aikana.. :D pillerit mul jotenkin teki sen et menkat ei tullu vaikka ois pitäny.. :whistle:

Imetyksen aikana ei ole menkkoja? :O Mites mä sitten paksuksi pääsen jos haluun tehdä toisen lapsen pian perään:-D hahah. NO ehkä odottaisin muutenkin sen yli puol vuotta.... Mutta aika yllättävää.

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Siis 6viikkoa synnytyksestä, jälkivuoto loppu reilu viikko sitten ja nyt mulla on ilmeisesti menkat. Voi helkkari, luulin et kun imetän et ei viel alkais :o :o

Tää on niin mun tuuria :kieh: :kieh:

joo niin mäkin luulin kun ekan sain. ja 5 viikkoa synnytyksestä tuli menkat ja tasaseen tahtiin joka jesuksen kuukaus....
ja kakkosesta sama....

arvaa kiroonko jokaisen joka hehkuttaa että ei oo kahteen vuoteen tullu kuukautisia kun oli raskaana ja imetti...

ja mulla tuli raskauksienkin alussa tuhruvuotoa, eli kahden lapen "ansiosta" olen ollut ilman kuukautisia juuri ja juuri vuoden.

Yhteistyössä