Voi jumalauta oon raivona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:|

onneks kerettiin alta pois :D
miten sä saat sellasen maton puhtaaksi? :ashamed:

|O joo, en tiedä miten toi aikoo sen saada puhtaaksi. siis onneksi te lähitte, vähä mä oisin hävenny jos j ois tullu kotiin kun te olitte täällä :$ sain tytötkin nukkuun ennen sitä, onneksi |O

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siivoottekste oikeesti miehen oksennuksia matoilta? :o Kyllä mä oksennustautisen sotkut siivoan, mutta en suostuis minkään spurgun jälkiä korjailemaan. :$

Lähtisin äidilleni, jos täällä ois joku ällöttävä humalainen.

Minä en ainakaan siivoa. Todellakaan.
Tosin ei se vielä koskaan oo matolle oksentanu *kopkop*

Jos talossa on lapsia ja mies tulee kännissä oksentamaan lattiat varmasti siivoan jo lasteni takia ettei tarvitse katsella oksennuksia!! Kännisestä ei yleensä siihen ole ja en minäkään viihdy oksennuksen katkussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Me ollaan asuttu täällä nyt reilu vuosi. Mä en tahtois muuttaa mutta kai se on pakko :/

saanko vielä udella,et miks on pakko muuttaa?

no kun ton oksennuksessa makaavan keijon työt on toisessa kaupungissa. Mun on niin vaikea saada lastenhoitoa järjesttyä sopimaan mun vuorotyöhön.
Mä en kyllä siis todellakaan tahtoisi muuttaa :|

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:|

onneks kerettiin alta pois :D
miten sä saat sellasen maton puhtaaksi? :ashamed:

|O joo, en tiedä miten toi aikoo sen saada puhtaaksi. siis onneksi te lähitte, vähä mä oisin hävenny jos j ois tullu kotiin kun te olitte täällä :$ sain tytötkin nukkuun ennen sitä, onneksi |O

no eihän sun hävetä olis tarttenu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Me ollaan asuttu täällä nyt reilu vuosi. Mä en tahtois muuttaa mutta kai se on pakko :/

saanko vielä udella,et miks on pakko muuttaa?

no kun ton oksennuksessa makaavan keijon työt on toisessa kaupungissa. Mun on niin vaikea saada lastenhoitoa järjesttyä sopimaan mun vuorotyöhön.
Mä en kyllä siis todellakaan tahtoisi muuttaa :|

enkä mä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Siivoan koska:
Jos talossa on lapsia ja mies tulee kännissä oksentamaan lattiat varmasti siivoan jo lasteni takia ettei tarvitse katsella oksennuksia!! Kännisestä ei yleensä siihen ole ja en minäkään viihdy oksennuksen katkussa.

Meillä mies siivoaa laattansa ite, oli promilleja kuinka paljon tahansa.
Eipä se kyllä niin kännissä oo ikinä tainnu olla. Mutta vessanki on monta kertaa kuurannu sen jälkeen kun on siel käyny oksulla.

Mutta JOS se matolle oksentaisi, niin kyllä käärisin maton rullalle ja sais kohmeloissaan sen pestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Toivottavasti oksut ei esittelyssä kovasti haise... :/

ei täällä haise nyttenkään, paitsi ehkä tuolla kylppärissä :D onneksi saa tuuletettua senkin huomenna. tai ehkä mä avaan sieltä ikkunan jo nyt :kieh:

|O :kieh: :headwall: Koitapa jaksaa, muuta en osaa sanoa :| Onhan niitä semmosia päiväkoteja, mitkä on ympärivuorokautisesti auki ja aika lähellä teitäkin.. Mäkään en tahtois, että te muutatte :(

Oon mäkin joskus nollannu pää ihan pohjanmaan kautta ja jälki on ollu sen mukaista... Silloin mun ukko on ollu hyvällä päällä ja siivonnu jäljet ja tuonu vielä buranaa aamulla sänkyynkin. Antakee armoa!

Yhteistyössä