voi jumaleissön prkl!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mistä noita saa:
siis sun miehesi kutsui talon täyteen vieraita, lähti niiden kanssa baariin ja jätti sut yksin kotiin ??? ihana mies...

vängätääs nyt sit urakalla...

mun mies KYSYI MULTA voiko meille tulla. mä sanoin että VOI.
kukaan ei aluks ollu lähdössä mihinkään baariin.
ja kyllä,mun mies jätti mut yksin kotiin ja siitä on puolikas herne nenässä,mut se käy paljon vähemmän kun minä,joten sallittakoon tämä hänelle. mua ei tässä kuviossa ärsytä muu kun se akka niiden seurueessa,mut sille en nyt mitään voi.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ja nyt noi koko poppoo lähtee baariin ja vaivautuu mulle ilmottaan sen verran et nyt on taksi tilattu,ei voinu sanoo aiemmin et on ylipäätään lähdössä jonneki niin olisin ehtiny laittautuu ja lähtee mukaa :(
jään nyt sit yksin kotiin :( :ashamed:

No tästä kyllä loukkaantuisin! Tod. ikävää käytöstä!

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja mistä noita saa:
siis sun miehesi kutsui talon täyteen vieraita, lähti niiden kanssa baariin ja jätti sut yksin kotiin ??? ihana mies...

vängätääs nyt sit urakalla...

mun mies KYSYI MULTA voiko meille tulla. mä sanoin että VOI.
kukaan ei aluks ollu lähdössä mihinkään baariin.
ja kyllä,mun mies jätti mut yksin kotiin ja siitä on puolikas herne nenässä,mut se käy paljon vähemmän kun minä,joten sallittakoon tämä hänelle. mua ei tässä kuviossa ärsytä muu kun se akka niiden seurueessa,mut sille en nyt mitään voi.

juujuu ymmärsin, että kaverit on teiän yhteisiä tuttuja, mutta MUN mieheni ei ikinä lähtisi tuolla tavalla baariin...helevata, mä päästäisin sellasen äläkän, että...

Tyynen rauhallisesti mimmi kilometritehtaalle vaan!!! :laugh:
Ei sun oo pakko omassa kodissas sietää ihmistä jota et siedä!Olipas muuten viimesenpäälle fiksusti sanottu multa taasen..pittää kait alkaa raahautuun pehkuihin... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiesikö muut kaverit että inhoat tuota naista? KUka hänet kutsui? Miksi inhoat häntä, onko ollut kolmiodraamaa tms?

kyllä,kaikki tiesivät että inhoan häntä. en tiedä kuka kutsui. mulla on syyni olla pitämättä siitä henkilöstä,ei kuitenkaa mitää kolmiodraamoja eikä mitenkä liity mun mieheen tms.

Miten kävi, tulikos se konkkaronkka teille vielä jatkoille? Läksytitkö ees vähäsen ku tommosen tempun teki? Täysin ilmeistä kun "salaa" läksivät, etteivät tahtoneet sinua mukaan. Johtuiko kenties sitten juur siitä eukosta?!

Yhteistyössä