Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mistä noita saa:siis sun miehesi kutsui talon täyteen vieraita, lähti niiden kanssa baariin ja jätti sut yksin kotiin ??? ihana mies...
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:ja nyt noi koko poppoo lähtee baariin ja vaivautuu mulle ilmottaan sen verran et nyt on taksi tilattu,ei voinu sanoo aiemmin et on ylipäätään lähdössä jonneki niin olisin ehtiny laittautuu ja lähtee mukaa![]()
jään nyt sit yksin kotiin:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Sori, ihan asian vierestä.
Mutta meidän bussireitillä on sellainen firma kun Kuhakeittäjät oy ja aina kun ohi menen alkaa hymyilyttämään ja ajattelen sinua![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:Alkuperäinen kirjoittaja mistä noita saa:siis sun miehesi kutsui talon täyteen vieraita, lähti niiden kanssa baariin ja jätti sut yksin kotiin ??? ihana mies...
vängätääs nyt sit urakalla...
mun mies KYSYI MULTA voiko meille tulla. mä sanoin että VOI.
kukaan ei aluks ollu lähdössä mihinkään baariin.
ja kyllä,mun mies jätti mut yksin kotiin ja siitä on puolikas herne nenässä,mut se käy paljon vähemmän kun minä,joten sallittakoon tämä hänelle. mua ei tässä kuviossa ärsytä muu kun se akka niiden seurueessa,mut sille en nyt mitään voi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tiesikö muut kaverit että inhoat tuota naista? KUka hänet kutsui? Miksi inhoat häntä, onko ollut kolmiodraamaa tms?