Voi kökkö, meillä ei ole lasipulloja:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
olen mehutellut kaksi Maijallista marjoja mehuksi. Nyt meinasin keittää ja pullottaa, mutta meillä ei olekkaan lasipulloja :/ Pakastimessa ei oikein ole tilaa. Kellari on tyhjillään, joten sinne olisin mehut vienyt. Meillä on kyllä ollut pulloja, mutta oliskohan mies vienyt ne lasitölkkien mukana lasinkeräykseen :/
Pitäisköhän huomenna mennä kysymään tutuilta jos kellään olis ylimääräisenä :whistle: Meiltä löytyy vain muovisia limpparipulloja.....tai löytyyhän kaapissa jotain väkevempiä pulloja. pitäisköhän ne kaataa viemäriin, kun niillä ei meille ole ollut käyttöä :whistle:

Ei sitä hyvää viinaa nyt viemäriin laiteta! Juotte pois! Kutsukaa naapuri avuksi!
Loput viinat Tuppereihin. Voi sitten ens viikonloppuna pitää vähän paremmat Tuppewrarew- tuprewra- tupppri- kipporvaara -kutsut!

Muoviset limsa pullot käy pakkaseen, mutta ÄLÄ laita mehua niihin kuumana. Pullo laajenee, erityisesti pohjasta ja siitä saatta liueta jotain nesteeseen koska materiaalia ei ole tarkoitettu kuumalle nesteelle. Eli jäähdytä mehu ensin.

Voih. Mulla olis pulloja ja oon itekin mehustellut pari maijaa, mutta itte meinasin laittaa pakkaseen mehut tällä erää.

Onko siellä missään lähellä lasinkeräyspistettä? Surkuhupaisaa, mutta jo ittensä enkeliksi juonut entinen naapuri oli meidän ehtymätön mehupullolähde pari vuotta sitten. Tuli haettua rivarin lasinkeräyksestä kossupullo poikineen.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Ei sitä hyvää viinaa nyt viemäriin laiteta! Juotte pois! Kutsukaa naapuri avuksi!
Loput viinat Tuppereihin. Voi sitten ens viikonloppuna pitää vähän paremmat Tuppewrarew- tuprewra- tupppri- kipporvaara -kutsut!

:laugh: Voishan sitä porukkaa löytyä tuollaisiin kosteimppin pippaloihin.

Alkuperäinen kirjoittaja KS:
Muoviset limsa pullot käy pakkaseen, mutta ÄLÄ laita mehua niihin kuumana. Pullo laajenee, erityisesti pohjasta ja siitä saatta liueta jotain nesteeseen koska materiaalia ei ole tarkoitettu kuumalle nesteelle. Eli jäähdytä mehu ensin.

Pakastusrasioita kyllä löytyy, mutta pakastimessa on vähän naftisti tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
Voih. Mulla olis pulloja ja oon itekin mehustellut pari maijaa, mutta itte meinasin laittaa pakkaseen mehut tällä erää.

Onko siellä missään lähellä lasinkeräyspistettä? Surkuhupaisaa, mutta jo ittensä enkeliksi juonut entinen naapuri oli meidän ehtymätön mehupullolähde pari vuotta sitten. Tuli haettua rivarin lasinkeräyksestä kossupullo poikineen.

Meillä lasinkeräyskontti on sellainen iso rautalaatikko. Ei sieltä pysty mitään onkimaan :/

Yhteistyössä