Voi kökkö! Ukkosmyrskyä luvattu ja mä pelkään ihan sikana ukkosta :/

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkuripöksy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulis vaan tänne se ukkonen. Minä tykkään katella salamointia, kuunnella jylinää ja sateen ropinaa.

Lohdutuksena ajattelen että jos se salama iskee niin todennäköisesti kuolen kerralla, hah hah :D vitsi, vitsi
 
Minäkin pelkään ukkosta, mutta jos se helpottaa tätä oloa niin tulkoon. Vähän sama hammaslääkärissä. Edesmennyt vanhuskissa pelkäs kanssa ja tunkeutui kaikkien täkkien alle. Tää nuori tapaus vaan ihmettelee ja pähkäilee.
 

Yhteistyössä