[QUOTE="jos";23442852]Paljonko ap:lla olikaan ikää?? Suutut tietysti tästäkin kysymyksestä
[/QUOTE]
Kuule, 33 vuotta. Tämä liittyy aiheeseen miten?
Kuule, 33 vuotta. Tämä liittyy aiheeseen miten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sun vastuulla ne pikkukamat on. Mitäs ostelet muksulle sellasta pientä muovisälää ja sit kilahdat kun ei osatakaan niitä siivota??
Tollo.
Musta ei todellakaan ole liikaa vaadittu, että autot ovat omassa laatikossaan, legot omassaan ja kaikenmaailman pikkuörkit omassaan. Lisäksi erilaisille roolivaatteille on oma laatikkonsa, työkaluille ym. omansa ja piirustustarvikkeille omansa. Että ei tuo nyt mitenkään älyttömän pikkutarkka jako ole.
Aika helvetinmoisia tulkintoja täällä tehdään.
Tilanne meni näin: leikittiin pojan kanssa legoilla hänen huoneessaan. 19.30 mä lähdin katsomaan Salkkareita ja poika jäi leikkimään. Salkkareiden ekalla mainoskatkolla sanoin, että alahan lopetella leikkejä, niin ehditään siivoamaan ennen Idolsia. Tokalla mainoskatkolla toistin kehotuksen, ja kävin raivaamassa levälleen jääneet autot laatikkoon. Poika alkoi siivoilla legojaan. Osa legoista jäi vielä lattialle, kun poika tuli iltapalalle / katsomaan Idolsia. Menin Idolsin ekalla mainoskatkolla laittamaan pyykkejä, kehotin samalla poikaa keräämään loput legot pois. Kun Idols jatkui, poika olikin hakenut huoneestaan Gormiteja, joilla leikki olkkarissa ohjelman lomassa. Seuraavalla mainoskatkollak kävimme hammaspesulla ja pukemassa yövaatteet, ja sanoin pojalle, että seuraavalla katkolla on aika siivota loput tavarat. Poika ei alkuunkaan vastustellut, vaan mainosten alettua lähti ihan reippaasti siivoamaan. Minä kirjoitin tekstiviestiä. Kun menin pojan huoneeseen auttamaan häntä, huomasin, että Gormitit ja legot olivat samassa laatikossa, autolaatikosta pilkisti pari Gormiti-korttia jne.
Siitä se sitten lähti, saarna. Ja todellakin seison sen takana, että moinen ei ole 5-vuotiaalta liikaa vaadittu.
Mua alkoi aidosti ahistaa tämä teksti. Lapsi hoituu siinä kaikkien ohjelmien mainostauoilla. Jos lie hakee huomiota toimimalla vastoin ohjeita. Kovaa kilpailla kuningas tv:n kanssa.
Ps. Meillä telkkari aukeaa vasta, kun lapset sängyssä. Satunnaisia Pikku Kakkosia lukuun ottamatta. Ja nekin muuten katsotaan lasten kanssa yleensä.
Mua alkoi aidosti ahistaa tämä teksti. Lapsi hoituu siinä kaikkien ohjelmien mainostauoilla. Jos lie hakee huomiota toimimalla vastoin ohjeita. Kovaa kilpailla kuningas tv:n kanssa.
Ps. Meillä telkkari aukeaa vasta, kun lapset sängyssä. Satunnaisia Pikku Kakkosia lukuun ottamatta. Ja nekin muuten katsotaan lasten kanssa yleensä.
Alkuperäinen kirjoittaja mitenkäs se meni;23457600:Jossain ketjussa kun valitin samaa että kun lapset ei siivoa lelujaan kunnolla vastasit riepu mulle että kannattais katsoa peiliin. Lapset ei opi siivoamaan ellei niitä opeta ensin itse![]()
Musta ei todellakaan ole liikaa vaadittu, että autot ovat omassa laatikossaan, legot omassaan ja kaikenmaailman pikkuörkit omassaan. Lisäksi erilaisille roolivaatteille on oma laatikkonsa, työkaluille ym. omansa ja piirustustarvikkeille omansa. Että ei tuo nyt mitenkään älyttömän pikkutarkka jako ole.
Herttinen. Mulla 4-vuotias ja meillä on joka "lelulajille" oma ikean läpinäkyvä laatikkonsa ja kun lelut siivotaan, laitetaan jokainen lelu "lajinsa"omaan laatikkoon eli autot autolaatikkoon, duplot duplolaatikkoon jne....
ja hyvin osaa lapsi siivota jälkensä. Jos tunkee kaikki rojut samaan laatikkoon, siivotaan yhdessä. Perusteluna käytän sitä että sitten on kiva taas aamulla/seuraavan kerran aloittaa leikki kun kaikki tavarat on oikeilla paikoilla.
Mä mikään pk:n täti oo. Ja kiitos, lapseni ei ole adhd sen enempää kuin autistikaan.
Mä en kans meinaa uskoa silmiäni, että ihmiset ei tosiaan vaadi lapsiltaan jälkiensä siivoamista eikä tavaroille ole omia paikkojaan.
Niin ku aapee on OPETTAJA, ettekö te kaikki nyt muista sitä!? Onhan nyt OPETTAJA sentään parempi ja suurempi kuin joku halpa päikkytäti. Ja kyllähän nyt OPETTAJAN viisvuotias pikku kyllikkipäiviö on tavis-lapsia fiksumpi ja osaa tehdä vaikka avosydänleikkauksen, oman huoneen siivoamisesta puhumattakaan.
Todella ilkeää ja asiatonta.
Pk:n tädit ja opet on ihan tasan samanarvoisia, mutta mä nyt vaan satun olemaan ope, en lto tai lo. Eikä mun lapseni ole tasan yhtään fiksumpi kuin muutkaan. On sillä vahvuutensa, mutta myös haasteensa, ihan niin kuin kaikilla lapsilla.
Niin ku aapee on OPETTAJA, ettekö te kaikki nyt muista sitä!? Onhan nyt OPETTAJA sentään parempi ja suurempi kuin joku halpa päikkytäti. Ja kyllähän nyt OPETTAJAN viisvuotias pikku kyllikkipäiviö on tavis-lapsia fiksumpi ja osaa tehdä vaikka avosydänleikkauksen, oman huoneen siivoamisesta puhumattakaan.