Voi kun joku osaisi auttaa.. (masennuslääkkeistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen syönyt vajaan vuoden citalopramia ahdistukseen. Ja nyt tunnen olevani taas kunnossa. Mutta miten uskallan lopettaa läkkeiden syömisen ?

Ja vielä senverran tuosta lääkkeestä, että onko kenelläkään kokemusta:

Tuntuu ettei mikään oikein tunnu miltään (siis hyvät asiat). Tuntuu kuin olisin joku zombie. Että pystyn kyllä nyt kulkemaan ihmisteilmoilla jne. mutta tuntuu kuin en tuntisi oikein mitään..

Ota yhteys lääkäriisi, ja neuvottele hänen kanssaan tuo lopettamisasia. Olisiko esimerkiksi syytä ensin vähentää annostusta... jos se ei tuo muutosta huonoon suuntaan, niin sitten voisi sitä lopettamista ajatella. Omin päin noita lopetuksia ei kannata kuitenkaan tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen syönyt vajaan vuoden citalopramia ahdistukseen. Ja nyt tunnen olevani taas kunnossa. Mutta miten uskallan lopettaa läkkeiden syömisen ?

Ja vielä senverran tuosta lääkkeestä, että onko kenelläkään kokemusta:

Tuntuu ettei mikään oikein tunnu miltään (siis hyvät asiat). Tuntuu kuin olisin joku zombie. Että pystyn kyllä nyt kulkemaan ihmisteilmoilla jne. mutta tuntuu kuin en tuntisi oikein mitään..

Mulla aivan samat kokemukset ja sen vuoksi lopetinkin ihan oma-aloitteisesti, eikä mitään tullu takas. Kuinka monta syöt päivässä?

[

Mulla aivan samat kokemukset ja sen vuoksi lopetinkin ihan oma-aloitteisesti, eikä mitään tullu takas. Kuinka monta syöt päivässä?[/quote]

syön yhden päivässä (20mg

[

Mulla aivan samat kokemukset ja sen vuoksi lopetinkin ihan oma-aloitteisesti, eikä mitään tullu takas. Kuinka monta syöt päivässä?

[/quote]

Sehän on vähän. Niitähän käsketään syödä vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja älä lopeta:
[

Sehän on vähän. Niitähän käsketään syödä vuosia.[/quote]

Mulle riittänyt tuo määrä. Tekisi mieli jo jättää lääke kokonaan pois..

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Kuka sulle on maarannyt sen laakityksen? Koita varata aikaa samalle laakarille, hanella on ainakin tietoja sun taustastasi.

En asu enää samalla paikkakunnalla. Joten ei mitään tietoa keneen ottaisin yhteyttä..

lääkäriin vain yhteyttä. muaki pompoteltiin useammalla lekurilla kunnes viimein sain luvan lopettaa pikkuhiljaa. eli viimoset napit oli ihan neljäsosa yhdestä pilleristä.

Yhteistyössä