voi kun kivaa, miulla on sitten puhelinhäirikkö niskassa! soittelee tuntemattomasta numerosta sanomatta sanaakaan ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
.. lähettelee ihme viestejä tyyliin " sulla on upea perse" ja " olen katsellut sinua jo kauan"... kas kun ei " tiedän mitä teit viime kesänä" ! :headwall: :kieh: :confused:
en jaksa enää äristä luuriin ,että kuka helvetin ääliö siellä soittelee enkä todellakaan vastaa viesteihin, innostuu todennäköisesti vain lisää . oudointa tässä on, että miula on salainen numero joten kenenkään ei pitäisi saada sitä käsiinsä... ja nyt miulla on sitten joko salainen ihailija tai psykopaatti kännykän päässä. söpöä...

Viimeksi muokattu:
kyllähän tuota tapahtuu.. varmasti joku sun tuttavapiiristä tekee pilaa?
mutta enemmän ihmettelen tuota että piti tänne tulla mainostamaan...minkä ihmeen takia? et ole ensimmäinen etkä taatusti viimeinenkään..

ei v"""u, taas tuli yksi tekstiviesti ja aina vain hullummaksi menee! tämä tosiaan todistaa sen, että olen pervomagneetti & friikkimagneetti :headwall: tokenisikohan tuo, jos uhkaisin poliisilla..?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="heh";23562962]kyllähän tuota tapahtuu.. varmasti joku sun tuttavapiiristä tekee pilaa?
mutta enemmän ihmettelen tuota että piti tänne tulla mainostamaan...minkä ihmeen takia? et ole ensimmäinen etkä taatusti viimeinenkään..[/QUOTE]

eikös täällä ole sana vapaa ?

Aikanaan ei vastaajista saanut soittajan numeroa selville jos ei soittaja sitä itse jättänyt ja mulle sattu sit kohdille semmonen tilanne et joku äikä alko soittelemaan mun vastaajaani ja runkkas samalla. Loppu vasta poliisitutkinnan kautta.

[QUOTE="heh";23562962]kyllähän tuota tapahtuu.. varmasti joku sun tuttavapiiristä tekee pilaa?
mutta enemmän ihmettelen tuota että piti tänne tulla mainostamaan...minkä ihmeen takia? et ole ensimmäinen etkä taatusti viimeinenkään..[/QUOTE]

siis tarkoitin että jos oikeasti haluat ko.tyypistä eroon,mene poliisille.ei se asia täällä muutu..
olen itse tehnyt poliisille ilmoituksen samantapaisesta asiasta,ottivat asian asiallisesti ja tekijä saatiin selville ja häirintä loppui..

Yhteistyössä