Voi kun pääsis muuttamaan äkkiä tästä pois!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin väsy

Vieras
Mä oon NIIIIN kypsä tämän kerrostalon mukuloihin. Ei minkäänlaisia käytöstapoja. 6vuotiaasta ylöspäin vilisee vitut,saatanat, pillut ja kullit puheissa, pienempiä kiusataan ja yllytetään toistamaan noita sanoja perässä. Tänään 5v poika sanoi ystävällisesti joitain 6v tytölle nii tämä vaan vasta "haista paska!". Hypitään katoilla ja tehdään kaikkea mitä ei saisi. Kunpa me äkkiä löydettäis se oma talo...
En tiedä oonko liika herkkis sitte mutta mä en oikeesti meinaa jaksaa tota kun ei voi omia lapsia jättää pihaan sekunniksikaan.

täällä pihan pennut tekee tota samaa, mutta sillä erolla, että kiroilevat ja ns "pahikset" ovat kaikki mamuja.. eikä niiden vanhemmat välitä, vaikka menisi niille sanomaan..

toissa viikolla sain kivestä päähän yhdeltä mamupojalta.. että näin meillä..

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Hei et satu asumaan meidän talossa... :whistle: :wave:

No en tiedä asunko, kaupungin vuokrakerrostalosta kyse. Ja me tosiaan asutaan väliaikaisesti kun metsästetään itsellemme omaa taloa, jota ei meinaa millään löytyä. Mutta mä en oikeesti jaksa tässä enää kauaa. En halua kuulostaa täydelliseltä äidiltä, mutta en mä halua että meidän 5v ja 3v oppii tuollaisen kielenkäytön ja käytöksen mitä noi isommat harrastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
täällä pihan pennut tekee tota samaa, mutta sillä erolla, että kiroilevat ja ns "pahikset" ovat kaikki mamuja.. eikä niiden vanhemmat välitä, vaikka menisi niille sanomaan..

toissa viikolla sain kivestä päähän yhdeltä mamupojalta.. että näin meillä..

Tässä pahimmat lapset on eroperheistä. Näissä vuokrataloissa kun asuu tosi paljon eronneita äitejä lastensa kanssa. En todellakaa oo sitä mieltä että kaikki eronneitten lapset on huonokäytöksisiä mutta tässä meidän talossa ne pahimmat tapaukset on eronneiden lapsia. Pari ydinperhettä ásuu ja niiden lapset käyttäytyy nätisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Onneks meillä ei oo tuollaista täällä kaupungin vuokrataloissa.

Me asuttiin aiemmin kaupungin vuokrarivitalossa ja siinä oli ihan asiallisia lapsia. Mutta tähän nykyiseen näyttää pesiytyneen vähä toisenlaista sakkia. Kauheeta on mutta toivoisin että pari perhettä muuttais tästä pois, tilanne muuttuis jo sillä tosi paljon. Mutta ennenkaikkea toivon että me päästäis tästä äkkiä pois.

Yhteistyössä