Voi kun surettaa ja masentaa. :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FionaFauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FionaFauna

Aktiivinen jäsen
20.05.2008
1 992
2
36
Tämä on nyt empatianhakuviesti, mutta olkoon.

Eli hain yliopistoon opiskelijaksi. Tänään oli monille hakijoille tullut valintatuloskirje. Netistä olen lueskellut, ja kukaan kirjeen saaneista ei ollut saanut hylsyä. Minä soitinkin tänään yliopistolle, mutta puhuivat vaan ympäripyöreitä, että kaikkia tietoja ei olla vielä lähetetty.

Nyt masentaa jo valmiiksi. :( Tosi reilusti tehty, että lähettää osalle kirje täksi päiväksi ja osa jää roikkumaan maanantaiksi, ehkä jopa tiistaiksi. Puhelimessa eivät tietenkään sano tietoja.

Järki kertoo mulle, että tänään lähettivät valittujen ja loput saa myöhemmin. Tietysti on vielä toivoa, että eivät ole kaikkien hyväksyttyjenkään kirjeitä saaneet lähetettyä eilen, mutta enpäs tiedä.. Äsh.. :'(

Ei niitä tuloksia saisi netistä jo? Kysyttiinkö teiltä lupaa julkaista nimet netissä? Näin meiltä ainakin kun hain yliopistoon ja sieltä ne sai jo ennen kirjeitä.
Ja sisälle päässeet sai kirjeet aikasempaa ja hylsyt tuli myöhemmin..

Alkuperäinen kirjoittaja garbalo:
Ja sisälle päässeet sai kirjeet aikasempaa ja hylsyt tuli myöhemmin..

Voi ei, tää on just tätä.. Miksei vois pistää samaan aikaan?! :( Masennus vaan syvenee..

Ja tosiaan ei netissä julkaista nimiä, eikä puhelimessakaan kerro jostain syystä.

Ja jos tulee paksu kirje, niin olet päässyt, ja jos tulee ohut kirje, niin kiitos kiinnostuksesta. No toivotaan vielä maanantaista kirjelaatikon kolausta (mojovaa sellaista).

Onko niitä sisäänpäässeitä nykyään enää edes yliopiston ilmoitustaululla, siellä ne ennen nettiaikaa olivat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös psykologiaa lukemaan ole ihan hirveä tunku, joten aika ällipää saat olla jos sisälle mielit.

Jep, tunkua oli juu enemmän kuin laki sallii. Onneksi jopa 100 pääsee "jatkotesteihin"...

Voi jos ois mun kirjeeni vaan hukassa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jos tulee paksu kirje, niin olet päässyt, ja jos tulee ohut kirje, niin kiitos kiinnostuksesta. No toivotaan vielä maanantaista kirjelaatikon kolausta (mojovaa sellaista).

Oikeastaan tänä vuonna tuli ohut kirje sisäänpäässeille, koska edessä on vielä soveltuvuuskokeet..

Mun kokemuksen mukaan (3 vuonna hakenut yhteensä 6 eri paikkaan) niin aina jos on päässy on laput tullut kotiin ennen kuin hylsyt. Hylätyt on tullut aina pari päivää sen jälkeen kun hyväksytyt on saanut jo tiedon. 2 kertaa olen päässy, muut ollut hylätty. *halaus*

Alkuperäinen kirjoittaja tiedä sitte:
mä oon kuullut et ne lähetetään samaan aikaan mutta hyväksytyt 1 luokan postissa ja hylätyt 2 luokan, siksi tulevat koteihin eri aikoihin

Tosiaan kun soitin yliopistolle niin sanoivat, että vielä on postitushommat kesken, vaan osa kirjeistä lähteny..

Yhteistyössä