Voi luoja miten noloja juttuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äitini (53v) saa jotain kiksejä siitä, että näkee ja kuulee ihan kaikessa jotain kaksimielistä ja sitten hihittelee niitä mukahauskoina ja muut ovat myötähäpeästä mykkiä. Itse olen vielä kaikenlisäksi sellainen, että en pysty puhumaan mitään seksijuttuja äitini ja isäni kuullen, vaikka kaveriporukassa saatan heittää joskus härskiäkin juttua.

Mutta tänään televisiossa joku sanoi jotain, että "miehet pantiin nukkumaan". Äitini alkaa nauraa ja sanoo minulle, että "kuulitko, ne sanoi, että ne miehet PANTIIN nukkumaan". Ja päälle vielä lisää naurua. Ei hyvänen aika - mitä tuohon sanoisi.

Sitten hetkeä aiemmin oli tullut puheeksi, että laitoin meidän hoitopöydän myyntiin. meillä on kolme lasta ja olemme katsoneet, että se riittää meille ja äitini totesi "Ai myyt hoitopöydän, meinaatko ettet tarvi sitä enää vai, ainakaan tällä erää? Vai onko teiän nussimiset nussittu siltä osin?!". Ei saamari. En osannut sanoa mitään, enkä pystynyt. Sitten äitini vielä jatkoi, että sinähän olet sanonut tekeväsi kuusi lasta. Tokaisin siihen, että niin siis minä tein 13 vuotiaana sen sormustestin ja sen mukaan minä tulen saamaan kuusi lasta eli ehkä sillä nyt ei ole mitään merkitystä missään todellisessa elämässä.

Mutta siis oikeesti? Puhuuko jonkun muun äiti tuollaisia?

Siskon miehen äiti on just tollanen. Sen juttuja kun kuuntelee niin posket punottaa myötähäpeästä jota siskoni tuntee anoppinsa juttuihin. Tää on myös päälle 50v, pukeuttuu hyvin nuorekkaisiin mini mini hameisiin ja jutut on :o :o
Siskon nuorimmaisen ristiäisissä lapsen mummo siis mun äiti vei lahjaksi sellaisen hopeisen putkilon johon voi laittaa vaikka syntymätodistuksen sisälle. Tää sitä suureen ääneen että ai kauhee kun mää katoin että dildo, et kuka hankkii vauvalle dildon lahjaks :ashamed: jumankauta kun vieläki on sellanen olo että :o
Tää anoppi on kuulemma aina samanlainen että puheet on tota alapää tasoa :/

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Onhan se mukava ettei äitisi ole kalkkiutunut 50-vuotiaana :)

Ai kalkkeutunut? Sekö olisi ainut vaihtoehto vai? Nuohan on 13 vuotiaan juttuja. Ja minusta pitäisi tuon ikäisellä olla jo sen verran tilannetajua, että tajuaa mitä toiselle on fiksua sanoa. Ja ei tarvi kalkkeutua ja saa olla lapsenmielinen, mutta jos joku puhuu panemisesta niin tarviiko aina ajatella jotain nussimista.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Siskon miehen äiti on just tollanen. Sen juttuja kun kuuntelee niin posket punottaa myötähäpeästä jota siskoni tuntee anoppinsa juttuihin. Tää on myös päälle 50v, pukeuttuu hyvin nuorekkaisiin mini mini hameisiin ja jutut on :o :o
Siskon nuorimmaisen ristiäisissä lapsen mummo siis mun äiti vei lahjaksi sellaisen hopeisen putkilon johon voi laittaa vaikka syntymätodistuksen sisälle. Tää sitä suureen ääneen että ai kauhee kun mää katoin että dildo, et kuka hankkii vauvalle dildon lahjaks :ashamed: jumankauta kun vieläki on sellanen olo että :o

Voi elämä! Just ninkon äitini!

Esikoisen 1v synttäreillä poika paini olohuoneen matolla samanikäisen toisen taaperon kanssa ja äitini kommentoi "jaaha, noi onkin katellu makkarissa silmäkovana mitä siellä tapahtuu". Voi sitä myötähäpeää ja noloutta minkä tunsin, kun vieressä istui vanhoillinen ja uskovainen anoppini.

Jos mainitsemiesi rivojen juttujen puhuminen on alkanut hiljattain tai alkoivat yhtäkkiä niin yksi mahdollinen selittävä tekijä voisi olla kasvain aivoissa tai pienimuotoinen aivoinfarkti jonka tulemista äitisi ei välttämättä ole edes huomannut. Kasvain tai verenkierronhäiriö saattaisi olla aivojen siinä osassa jossa puheen sisällön prosessointi tapahtuu.

Se mun siskon anoptai on ainaki vaan tosi härski eukko :/ ei sillä mitään kasvainta oo vaan likanen mieli eikä mitään suodatinta mitä sopii missäki päästellä :laugh: tosi noloo onneks ei oo lähisukulainen mut sisko parka kärsii.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Jos mainitsemiesi rivojen juttujen puhuminen on alkanut hiljattain tai alkoivat yhtäkkiä niin yksi mahdollinen selittävä tekijä voisi olla kasvain aivoissa tai pienimuotoinen aivoinfarkti jonka tulemista äitisi ei välttämättä ole edes huomannut. Kasvain tai verenkierronhäiriö saattaisi olla aivojen siinä osassa jossa puheen sisällön prosessointi tapahtuu.

Ei ole alkaneet yhtäkkiä. Kommentteja on tullut enemmän ja vähemmän jo vuosien ajan. Alkoivat kun erosi toisesta aviomiehestään, sitä ennen ei viljellyt niitä ainakaan minun kuulteni.

Ja minä tosiaan EN halua puhua mitään seksielämästäni vanhempieni kanssa eikä mielestäni tarvitsekaan. Esim. eräänä vuosipäivänämme totesin äidilleni puhelimessa jotain lahjasta, jonka olin saanut mieheltäni niin äitini totesi että "ja sinä annoit sitten sen perinteisen vai".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:

Voi elämä! Just ninkon äitini!

Esikoisen 1v synttäreillä poika paini olohuoneen matolla samanikäisen toisen taaperon kanssa ja äitini kommentoi "jaaha, noi onkin katellu makkarissa silmäkovana mitä siellä tapahtuu". Voi sitä myötähäpeää ja noloutta minkä tunsin, kun vieressä istui vanhoillinen ja uskovainen anoppini.

:laugh:

Ei helvetti :laugh:

Asiallisia mummoja teillä :D.

Alkuperäinen kirjoittaja wb:
sano sille suoraan että eiköhän tollaiset vihjailut kuulu vähän eri tilanteisiin tms. en ainakaan tykkäis jos tollai puhuttais mun lasten kuullen.

No ei se sentään enää lauo niitä lasteni kuullen ja tuolloin 1v nyt ei mitään tajunnut eikä itseasiassa sillä hetkellä painiessaan varmasti kuullutkaan. Mutta äidilläni on itsellään pari teiniä ja heidän aikanaan laukoo ihan mitä sattuu. Olisin ollut ihan himppa sulkeutunut, jos mulle ois teininä sellaisia puhuttu tai edes mun aikana. Siis omat vanhemmat meinaan.

Yhteistyössä