Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:kiikun minäkin niissä vieterihepoissa ..... nehän on vallan mukavia B)
Minä kanssa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:kiikun minäkin niissä vieterihepoissa ..... nehän on vallan mukavia B)
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:hienoo että osaa mieskin olla lapsenmielinen!
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:hienoo että osaa mieskin olla lapsenmielinen!
no ja ihan täysi peesi tähän!
ompas se niin kamalaa kun aikuinenkin osaa nauttia elämän pienistä iloista... mitä sen ois pitäny tehä sitte? seisoa vieressä ku myrskyn merkki allakan laidassa ja komentaa vaan poikansa yksin keinumaan?
voi ap... hanki elämä. jooko?
Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:kiikun minäkin niissä vieterihepoissa ..... nehän on vallan mukavia B)
Minä kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja iskä määkin oon:mä ihmettelen välillä kun olen lapsen kanssa puistossa ja lapset alkaa sit luonnostaan toistensa kanssa jutteleen niin olen itsekkin ainakin tervehtinyt toisia vanhempia. Useimmat vastaakin mutta sit on joitain tuppisuita jotka ei oo huomaavinaan ja kattelee jonekin taivaalle, seinään, pusikkoon tms eikä ole huomaavinaan.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:kiikun minäkin niissä vieterihepoissa ..... nehän on vallan mukavia B)
Minä kanssa![]()
Ja minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en usko myöskään, että voisi mennä tuosta rikki. Tai varsinkaan pitäisi. Ei julkiselle leikkikentälle voi laittaa tavaroita, joissa on kovin alhaiset painorajat. 35 kg tuollaiseen paikkaan on naurettava. Enkä minä muista missään leikkipuistossa nähneeni painorajoja laitteissa. En ole tosin paljon ollutkaan, kun lapsi on vasta vauva, mutta onhan noita härveleitä ihan muuten vaan iltalenkillä pitänyt...tuota... *köh*...testata
Mulla on itseasiassa sattumalta yhden leikkiväleitä valmistavan firman esite pöydälläni. Niissä on ikäsuositukset, mutta ei painorajoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en usko myöskään, että voisi mennä tuosta rikki. Tai varsinkaan pitäisi. Ei julkiselle leikkikentälle voi laittaa tavaroita, joissa on kovin alhaiset painorajat. 35 kg tuollaiseen paikkaan on naurettava. Enkä minä muista missään leikkipuistossa nähneeni painorajoja laitteissa. En ole tosin paljon ollutkaan, kun lapsi on vasta vauva, mutta onhan noita härveleitä ihan muuten vaan iltalenkillä pitänyt...tuota... *köh*...testata
Mulla on itseasiassa sattumalta yhden leikkiväleitä valmistavan firman esite pöydälläni. Niissä on ikäsuositukset, mutta ei painorajoja.
LAPPSET niminen firma on ainakin valmistanut 2000 luvulla sellaisia keinueläimiä joissa on istuimen alla iso muovispiraali kiikuttajana. Ja niissä lukee isolla painorajoituksena 35 kg. Itse en kyllä niihin ole koskaan ahtanut ylileveää kuormaani :snotty:
Vanhemman mallisiin metallijousisiin vempaimiin kyllä olen uskaltanut itseni ahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:LAPPSET niminen firma on ainakin valmistanut 2000 luvulla sellaisia keinueläimiä joissa on istuimen alla iso muovispiraali kiikuttajana. Ja niissä lukee isolla painorajoituksena 35 kg. Itse en kyllä niihin ole koskaan ahtanut ylileveää kuormaani :snotty:
Vanhemman mallisiin metallijousisiin vempaimiin kyllä olen uskaltanut itseni ahtaa.