Voi luoja! Tänään puistossa nähtyä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
hienoo että osaa mieskin olla lapsenmielinen!

no ja ihan täysi peesi tähän!

ompas se niin kamalaa kun aikuinenkin osaa nauttia elämän pienistä iloista... mitä sen ois pitäny tehä sitte? seisoa vieressä ku myrskyn merkki allakan laidassa ja komentaa vaan poikansa yksin keinumaan?

voi ap... hanki elämä. jooko?

Niin kiikuskelen minäki :D Viimeksi viime viikonloppuna oli pakko kävästä kiipeilemässä eräässäkin telineessä...lasten takiahan siis minä vaan :saint:

Meillä myös on mies keinutellut hepassa kun poika on tahtonu kyytille...ja painoa löytyy enemmänki kun se sata :laugh: No on se silti kattonu ettei heppa säry, eikä koko painollaan istu jos vaikuttaa hepposelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
hienoo että osaa mieskin olla lapsenmielinen!

no ja ihan täysi peesi tähän!

ompas se niin kamalaa kun aikuinenkin osaa nauttia elämän pienistä iloista... mitä sen ois pitäny tehä sitte? seisoa vieressä ku myrskyn merkki allakan laidassa ja komentaa vaan poikansa yksin keinumaan?

voi ap... hanki elämä. jooko?

Se keinu noin pari minuuttia siinä, olis varmaan hieman vähempikin riittänyt kun hevonen kuulosti vetelevän viimeisiään :) Mutta onneks on hengissä vielä...

mä ihmettelen välillä kun olen lapsen kanssa puistossa ja lapset alkaa sit luonnostaan toistensa kanssa jutteleen niin olen itsekkin ainakin tervehtinyt toisia vanhempia. Useimmat vastaakin mutta sit on joitain tuppisuita jotka ei oo huomaavinaan ja kattelee jonekin taivaalle, seinään, pusikkoon tms eikä ole huomaavinaan.

Mä en usko myöskään, että voisi mennä tuosta rikki. Tai varsinkaan pitäisi. Ei julkiselle leikkikentälle voi laittaa tavaroita, joissa on kovin alhaiset painorajat. 35 kg tuollaiseen paikkaan on naurettava. Enkä minä muista missään leikkipuistossa nähneeni painorajoja laitteissa. En ole tosin paljon ollutkaan, kun lapsi on vasta vauva, mutta onhan noita härveleitä ihan muuten vaan iltalenkillä pitänyt...tuota... *köh*...testata:)

Mulla on itseasiassa sattumalta yhden leikkiväleitä valmistavan firman esite pöydälläni. Niissä on ikäsuositukset, mutta ei painorajoja.

Alkuperäinen kirjoittaja iskä määkin oon:
mä ihmettelen välillä kun olen lapsen kanssa puistossa ja lapset alkaa sit luonnostaan toistensa kanssa jutteleen niin olen itsekkin ainakin tervehtinyt toisia vanhempia. Useimmat vastaakin mutta sit on joitain tuppisuita jotka ei oo huomaavinaan ja kattelee jonekin taivaalle, seinään, pusikkoon tms eikä ole huomaavinaan.

ne on niitä ihmissäikkyjä. enkä miekään tätä ymmärrä ku ite pälpätän ku papupata.

Kaverin kaveri on hommissa semmosella tehtaalla, joka noita valmistaa. Ja kyllä niitä siellä testailee yli 100-kiloiset ukkelit ja todellakin TESTAA eli ei mitään pientä... Todellakin kestävät!

Asia voi olla eri, jos kyse on jostain monia kymmeniä vuosia vanhasta laitteesta, mutta kyllä siinä kohtaa olisi kaupungilla jo aika vaihtaakin ne...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
kiikun minäkin niissä vieterihepoissa ..... nehän on vallan mukavia B)

Minä kanssa :D

Ja minä :D

Täällä myös yksi :wave:
Viimeks puistossa tehtiin lasten kanssa rata, ja sit otettiin aikoja kuka pääsee sen nopeimmin :D Mut siellä ei kyllä ollu muita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en usko myöskään, että voisi mennä tuosta rikki. Tai varsinkaan pitäisi. Ei julkiselle leikkikentälle voi laittaa tavaroita, joissa on kovin alhaiset painorajat. 35 kg tuollaiseen paikkaan on naurettava. Enkä minä muista missään leikkipuistossa nähneeni painorajoja laitteissa. En ole tosin paljon ollutkaan, kun lapsi on vasta vauva, mutta onhan noita härveleitä ihan muuten vaan iltalenkillä pitänyt...tuota... *köh*...testata:)

Mulla on itseasiassa sattumalta yhden leikkiväleitä valmistavan firman esite pöydälläni. Niissä on ikäsuositukset, mutta ei painorajoja.

LAPPSET niminen firma on ainakin valmistanut 2000 luvulla sellaisia keinueläimiä joissa on istuimen alla iso muovispiraali kiikuttajana. Ja niissä lukee isolla painorajoituksena 35 kg. Itse en kyllä niihin ole koskaan ahtanut ylileveää kuormaani :snotty:
Vanhemman mallisiin metallijousisiin vempaimiin kyllä olen uskaltanut itseni ahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

LAPPSET niminen firma on ainakin valmistanut 2000 luvulla sellaisia keinueläimiä joissa on istuimen alla iso muovispiraali kiikuttajana. Ja niissä lukee isolla painorajoituksena 35 kg. Itse en kyllä niihin ole koskaan ahtanut ylileveää kuormaani :snotty:
Vanhemman mallisiin metallijousisiin vempaimiin kyllä olen uskaltanut itseni ahtaa.

Just noita spiraalikeinuheppoja ne on, joita toisessa lähipuistossamme on 2 kpl, ja painoraja 35 kg. Tai en mä tiiä onko ne hevosia vai mitälie kameleita :D

sori mut pakko avautua...
Ajelen aika paljon polkupyörällä.
Aina joskus kun lähestyn jotain äitiä(tai mummo) + lasta, niin äippä alkaa 100m päästä hosottamaan paniikissa että äkkiä pois altä SETÄ AJAA PÄÄLLE. Kettu että riepoo joskus...ajan varovasti ja ei tosiaankaan tulis edes mieleen ajaa kenenkään päälle.

Kiva iskä kun meni keinumaan :). Kyllä mekin lasten kanssa puistossa "osallistutaan" leikkeihin. Kiipeilllään telineissä ja tänään viimeks mies antoi mulle vauhtia ja mä istuin karusellissä...
Olen monasti keinunut sillä hepalla ja keinunut tavallisessakin keinussa. Enkä ole koskaan miettinyt siinä olevan jonkun mielestä jotain ihmeellistä... Ja ikää on mulla 28 ja miehellä 32, ettei me ihan penskoja enää olla.

Hauskin näky oli yks päivä puistossa kun rollaattorilla liikkuva mummo oli tullut lapsenlapsen ja lapsenlapsenlapsen kanssa puistoon. Jätti rollaattorin liukumäen viereen ja kiipes sieltä laskemaan. ihana mummu!

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:

Okei. Mulla oleva esite ei ole Lappsetin.

Yhteistyössä