Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Typeriä olette. Tuollainen "no tulen nyt vahingossa raskaaksi vaikka salaa onkin kamala vauvakuume" on vaan pirun lapsellista. Jos vauvan haluaa, sanokaa ja tehkää se reilusti ja rehellisesti. Ärsyttää tommonen pelleily näinkin vakavalla ja suurella asialla.
Mutta pidetään peukkuja että tulos on sitä mitä toivot.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Anteeksi ett mua laittaa naurattamaan tää juttu.![]()
Me ei oltu ikinä ehkäisty mun miehen kanssa sen jälkeen kun ihan suhteen alussa jätin epäkelvot ehkäisyrinkulat pois käytöstä: ja jätkän aikaansaamiseen ehti silti kulua niin kauan että mä olin jo vähän epätoivoinenkin, mitä hemmettiä on vialla? Miksei mitään tapahdu? Ja kuitenkin siis silloin vastarakastuneina varmasti seksiäkin oli hieman toisenlaiseen tahtiin kuin nykyisellään. Kun imetys jätkän kanssa jäi, ja piti tosissaan alkaa miettimään ehkäisyä, tultiin siihen lopputulokseen että kumeilla jatketaan ja pari kertaa jäi sitten pois, vähän sillä meiningillä että ei se nyt maailman loppu olisi jos vauva tulisi mutta ei kuitenkaan tule, menihän tohon edelliseenkin niin pahuksen kauan. Ja kuinkas sitten kävikään.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Anteeksi ett mua laittaa naurattamaan tää juttu.![]()
Me ei oltu ikinä ehkäisty mun miehen kanssa sen jälkeen kun ihan suhteen alussa jätin epäkelvot ehkäisyrinkulat pois käytöstä: ja jätkän aikaansaamiseen ehti silti kulua niin kauan että mä olin jo vähän epätoivoinenkin, mitä hemmettiä on vialla? Miksei mitään tapahdu? Ja kuitenkin siis silloin vastarakastuneina varmasti seksiäkin oli hieman toisenlaiseen tahtiin kuin nykyisellään. Kun imetys jätkän kanssa jäi, ja piti tosissaan alkaa miettimään ehkäisyä, tultiin siihen lopputulokseen että kumeilla jatketaan ja pari kertaa jäi sitten pois, vähän sillä meiningillä että ei se nyt maailman loppu olisi jos vauva tulisi mutta ei kuitenkaan tule, menihän tohon edelliseenkin niin pahuksen kauan. Ja kuinkas sitten kävikään.![]()
![]()
Ups![]()
![]()
JOS meille tulis nyt vauva ni ei se meidän maailmaa kaatais. Ihanaahan se olis. Mutta kuitenkin minusta aika moista "kohtalon ivaa".
Ja kun sitten tulisi eteen isomman asunnon/talon hommaaminen ( sitä taloa kyllä etsiskellään nytkin jo ) ja autokin pitäis vaihtaa. Eli rahallisestikaan se ei olisi kovin hyvä juttu tähän saumaan.
Sen lisäksi kohdun kestävyydessä saattais ilmetä ongelmia.
Tuo meidän 8 kuinen ei vieläkään nuku täysiä öitä vaan heräilee 2-16 kertaa yössä joten tuntuu ettei ehkä ihan jaksaiskaan sitä vauvaa, jos vaikka sais tuon tytön nukkumaan yöt ni vois olla kiva itsenkin joskus nukkua kunnolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Typeriä olette. Tuollainen "no tulen nyt vahingossa raskaaksi vaikka salaa onkin kamala vauvakuume" on vaan pirun lapsellista. Jos vauvan haluaa, sanokaa ja tehkää se reilusti ja rehellisesti. Ärsyttää tommonen pelleily näinkin vakavalla ja suurella asialla.
Mutta pidetään peukkuja että tulos on sitä mitä toivot.
Mitä on rehellisesti ja reilusti raskaaksi tuleminen? Ja ketä ulkopuolisia se haittaa, että tulee vähän puolivahingossa raskaaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Anteeksi ett mua laittaa naurattamaan tää juttu.![]()
![]()
Ups![]()
![]()
JOS meille tulis nyt vauva ni ei se meidän maailmaa kaatais. Ihanaahan se olis. Mutta kuitenkin minusta aika moista "kohtalon ivaa".
Ja kun sitten tulisi eteen isomman asunnon/talon hommaaminen ( sitä taloa kyllä etsiskellään nytkin jo ) ja autokin pitäis vaihtaa. Eli rahallisestikaan se ei olisi kovin hyvä juttu tähän saumaan.
Sen lisäksi kohdun kestävyydessä saattais ilmetä ongelmia.
Tuo meidän 8 kuinen ei vieläkään nuku täysiä öitä vaan heräilee 2-16 kertaa yössä joten tuntuu ettei ehkä ihan jaksaiskaan sitä vauvaa, jos vaikka sais tuon tytön nukkumaan yöt ni vois olla kiva itsenkin joskus nukkua kunnolla![]()
Niinpä, tiedän. Paljon asioita.
No toisaalta: mä olen tosi tyytyväinen loppujen lopuksi tähän tilanteeseen, että ne pienet on nyt sitten tässä, kaikki kerralla, ja joskus päästään vielä kiinni taas sellaseen normaalimpaan arkeenkin, eikä tarvii lapsilukua kasvattaakseen enää palata taaksepäin jos ei siltä muuten tunnu. Koska selvää on ollut, että kaksi lasta on meille aivan liian vähän, mutta en mä todella haluaisi elää niin että seuraavia tehdään sitten myöhemmin tasaisesti, ja mä olisin vähän kuin jatkuvasti kiinni ihan pienessä lapsessa kun muut jo ois vähän isompia ja olisin sillä tavalla vapaampi. Joten hyvä että luonto hoiti tän asian. Itse en olisi uskaltanut sellaista ratkaisua tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Onhan se totta kyllä tuokin. Vähän sitä välillä haaveilee jo ihan siitä omastakin ajasta. Voisi tehdä ihan omia juttuja. =)
Alkuperäinen kirjoittaja sama:No mun mielestä vaan tällainen asia ei ole leikin asian. Tuskin teistä kukaan täällä nauraisi ja onnittelisi jos kyseessä olisi 14v tyttö joka vähän vaan leikkii ehkäisyn kanssa ja tietää et ei ole fiksua tulla raskaaksi mutta onhan ne vauvat ihquja. Ja joo, ap ei ole sellainen joo joo, mutta periaate on sama. Sen pitäisi olla joko tai eikä mitään siltä väliltä sekoilua. Se on vaan lapsellista jos ei osaa päättää suuntaan tai toiseen ja kantaa sillä tavalla vastuuta omasta käytöksestä. Eihän naimisissaoleva nainenkaan voi välillä olla vähän sinkku ja sitten kun taas sopii niin onkin niiin naimisiin niin naimisissa. Se on vaan valittava ja niin aikuiset ihmiset tekee.
Pahoittelen, mutta musta se on vaan typerää leikkiä tyhmempää kun oikeesti on. Miksi täällä pitää sitten niin ihmetellä ja voivotella ja jännäillä et iiiikkk olisihan se nyt niin hassua jos olisikin käynyt hassusti. Se sijaan kun olisi vaan sanonut, me tietosesti oltiin ilman ehkäisyä ja toivottavasti meille tulee nyt vauva. Koska ei kukaan aikuinen ihminen oikeesti, aidosti "unohda" sitä ehkäisyä.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Onhan se totta kyllä tuokin. Vähän sitä välillä haaveilee jo ihan siitä omastakin ajasta. Voisi tehdä ihan omia juttuja. =)
Niinpä. Mä ainakin. Oon elänyt pienen lapsen arkea nyt kuusi vuotta, ja tuntuu että oikeastaan vuosi vasta on ollut sellaista aikaa että on ollut jotenkin vähän lunkimpaa. En osaa selittää sitä. Joten mua ahdistais ajatuskin siitä, että siihen pitäisi vielä jätkän jälkeen palata uudestaa, kun nää kaksi ois ensin saatu "isoiksi".
Ja lopulta, kai mä sen päätöksen itse tein, mutta mielummin syytän siitä jotakuta muuta. Luontoäitiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Onhan se totta kyllä tuokin. Vähän sitä välillä haaveilee jo ihan siitä omastakin ajasta. Voisi tehdä ihan omia juttuja. =)
Niinpä. Mä ainakin. Oon elänyt pienen lapsen arkea nyt kuusi vuotta, ja tuntuu että oikeastaan vuosi vasta on ollut sellaista aikaa että on ollut jotenkin vähän lunkimpaa. En osaa selittää sitä. Joten mua ahdistais ajatuskin siitä, että siihen pitäisi vielä jätkän jälkeen palata uudestaa, kun nää kaksi ois ensin saatu "isoiksi".
Ja lopulta, kai mä sen päätöksen itse tein, mutta mielummin syytän siitä jotakuta muuta. Luontoäitiä.![]()
=)
Millos teille se kolmas odotettavasti putkahtaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Onhan se totta kyllä tuokin. Vähän sitä välillä haaveilee jo ihan siitä omastakin ajasta. Voisi tehdä ihan omia juttuja. =)
=)
Millos teille se kolmas odotettavasti putkahtaa?![]()
Tammikuussa on laskettu, 18 pvä. Täytyy sanoa että enpä juuri muista olevani raskaana, ellen sitä oikein erikseen ala ajattelemaan kun on tässä tätä muutakin toimintaa...![]()