Voi mies minkä menit tekemään!

23.04.2007
229
0
16
Mies tuli illalla töistä kaupan kautta.
Kaksi muovipussillista ruokaa, osa viikonlopun ruokatarvikkeita.

En käynyt illalla enää eteisessä ja siellähän ne kauppakassit oli edelleen nyt aamulla. Eli yli puolet tavaroista roskiin: jugurtit, maidot, leivänpäälliset (juusto ja kinkut), jauheliha jne... Kaikki pilalla.

:headwall: mikä pää tolla ukolla on :headwall:

:o
Auts!
Meillä meni pakastin rikki ja huomattiin se vasta sitten, kun lattialla oli iso lammikko ja koko pakastin oli ihan sula jo. :headwall:

Voi apua! Mutta kuulostaa kieltämättä tutulta. Meillä kyllä kauppakassit pääsee keittiöön asti, mut jääkaapiin edessä ne aina mua odottaa...Kun menee kuulemma kaapin järjestys sekasin jos mies ne sinne tyhjentää..Siellä mitään ihme järjestystä edes ole :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kukka-nea:
Meillä ei mies tekisi noin koskaan! Mitäs opetatte miehillenne, että te hoidatte kaiken kotona ja passaatte niille kaiken valmiiksi.. Ihminen menee aina siitä missä rima on matalin.

No siis meillä kyllä kummatkin laittaa ostokset jääkaappiin ihan sen mukaan kumpi käy kaupassa B)
Että näin ;)

Meillä ei mies tekisi noin koskaan! Mitäs opetatte miehillenne, että te hoidatte kaiken kotona ja passaatte niille kaiken valmiiksi.. Ihminen menee aina siitä missä rima on matalin.

Tää oli kyllä hyvä.. Meillä se ei ainakaan siitä ole kiinni, mitä miehelle on "opetettu" (heh:), vaan ihan siitä, että sen pää on täysin laho.. Voisin siis hyvin uskoa, että mun miehelle kävis juuri tällä tavalla. Eikä sen takia, että se menis siitä, mistä aita on matalin, vaan sen takia, että se on niin hajamielinen. Eikä meillä ainakaan ole tapana "opettaa" miestä niin kuin jotain koiraa..

Mutta ap:lle, ymmärrän kyllä, että sinua harmittaa.. Miehet on vaan niin... miehiä.

Meillä mies ihan omatoimisesti unohtelee asioita - ei ole tarvinnut opettaa :)

Kerran unohti pakasteet kauppakassissa keittiön lattialle tunniksi kun alkoi mielenkiintoinen telkkaohjelma. Eihän se sinällään mitään, mutta oli talvi ja meillä on lattialämmitys keittiö laattojen alla...

Noh, ensinnäkin minä rakastan miestäni siinä missä lastakin ja passaan häntä sen verran kuin hyväksi katson töiden jälkeen kuten hän myös passaa välillä minua. Ja toisekseen meillä olen MYÖS minä erehtyväinen ja sellainen honotoora et vahinkoja sattuu myös mulle. Miehillekö ei saa sattua virheitä ollenkaan? Ja toisekseen ap:lle lohdutukseksi et sulla sentään mies käy kaupassa (kuten myös mulla) mut joillakin mies ei laita tikkua ristiin ees ton vertaa et hyväähän hän vain on tarkoittanut ja varmasti on nolona muutenkin jo ilman läksytyksiä :D