Voi miks sitä aina pelkää pahinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
mies lähti laivalle
tänään aamulla piti laivan tulla suomeen,mitään ei oo kuulunu :(
laitoin aamulla viestin et monelta tarvii kyytiä,ei mitään puhelin kiinni...

No jos mä nyt ajattelen tätä järkevästi niin akku sillä lopussa kun kotona viimeks ladannu ja säästää akkua et voi sit kyydin soittaa :D eiks niin

mut tosiaan aamul piti laivan olla satamassa,mä en sitä tarkkaa kellonaikaa tiiä
mistähän näkis noita laiva-aikatauluja vai näkeekö missään?

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
http://www.vikingline.fi/aikataulut/aikataulut/aikataulut/

Tosta kun klikkailet sieltä sivun yläosasta niin saat valittua eri reittien aikatauluja :)

hitto kun en ymmärtäny täst yhtään mitään :ashamed:
no oottelen tässä se on pahinta

Jos lähtö ollut stadista (ja risteily tukholmaan) niin se laiva on aina back joskus 10-11aikoihin!
Jos kyseessä viikkarin piknik-reisteily niin lähtee illalla ja tulee aamulla.
Eli satamassa laiva on jo, anyway.

siis lähtö helsinki tukholmaan meni.
jos mulla ois jonkun numero niin mäkin oisin jo hulluna soittanu joka paikkaan
onneks olin koulussa niin aika meni sutjakkaan mut nyt kotona oottelen ja en nyt sentään poliisille viel kehtaa soittaa
vakuuttelen ittelleni et kyl se kotiutuu :D

Sinuna en kyllä huolisi nyt heti turhaan..
Jos mies onkin vielä lähtenyt reissuporukkansa kanssa syömään tms.

Tosin en kyllä tiedä miksi miehes ei oo sulle soitllut jos olitte sopineet että haet satamasta..?
No, mun mielestä kuitenkin turha stressata ja maalata niin sarvipäitä seinille!

Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Jos mies on mennyt jonnekin baariin vielä vähän jatkamaan laivafiilistä ja kotiutuu sitä kautta sitten.

tää on muuten ihan mahdollista mutta sillä huomenna työpäivä eikä ikuna oo krapulassa menny töihin

mutta syömään se on vaikka voinu mennäkin

eli en nyt mihkään soittele ootan iltaan ainakin,mut naisen mieli on kummallinen :D

Sähläri: meillä ainakin ollu usein tapana lähteä jonnekin tyyliin raxiin tai pizza hutiin reissujen jälkeen syömään (ja entisenä keskustean hutin työntekijänä voin kertoa että siellä käy paljon risteilijöitä syömässä matkalla himaan :) )
Kyllä se sun miehes kohta kotiutuu!

Vaihtoehtona on tietty myös se, että hän vetää niin sikeetä unta hytissä ettei ole tajunnut poistua laivasta :D
Niin mä olen itse myös joskus tehnyt ja kello oli aika paljon jo kun laivakytät tuli mut herättämään kun siivojat eivät meitä liikkeelle saanut :whistle:
Mulla oli silloin erittäin huolestunut mies kotona oottamassa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja sähläri:
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Jos mies on mennyt jonnekin baariin vielä vähän jatkamaan laivafiilistä ja kotiutuu sitä kautta sitten.

tää on muuten ihan mahdollista mutta sillä huomenna työpäivä eikä ikuna oo krapulassa menny töihin

mutta syömään se on vaikka voinu mennäkin

eli en nyt mihkään soittele ootan iltaan ainakin,mut naisen mieli on kummallinen :D

Tuttu on tuo tunne, että luulee jotain pahaa tapahtuneen. :hug:
Mutta eräästä miehen Tallinnan-reissusta oppineena, olen pyytänyt mieheltä muutaman hänen kaverinsa + heidän vaimojensa/tyttöystävien numerot, niin on edes jotain johon turvautua/jolta kysyä, jos alkaa paniikki iskemään jostain syystä.

Klo 10 on viikkari ollut aikataulun mukaan satamassa, mutta laivaltahan pitää vissiin poistua olikohan se klo 12 mennessä, joten jospa on ollut nukkumassa kankkusta pois.

Uusimmat

Yhteistyössä