Voi miksi ei uni tule?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen kroonisesti väsynyt ihan koko ajan, mutta kun menen sänkyyn saan maata siellä tunteja, ennen kuin nukahdan. Tätä on jatkunut jo viikkoja.

Rauhallinen musiikki, ei tietokonetta/telkkaria illalla, ei raskasta iltapalaa, pimeys, kaikki koetettu. Olen noussut ylös kun ei puolen tunnin/tunnin pääst ole nukahtanut, olen vain maannut ja odottanut unta.

Tulen pian hulluksi.

hmm, sama ongelma täällä. mulla unettomuus johtuu sairaudesta. täällä sitä on valvottu vuosi aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti palstalla aikaa kuluttaen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hmm, sama ongelma täällä. mulla unettomuus johtuu sairaudesta. täällä sitä on valvottu vuosi aktiivisesti ja vähemmän aktiivisesti palstalla aikaa kuluttaen.
Tervetuloa joukkoon =) Mulla alkaa nyt seitsemäs palstayökökkimisvuosi.

mä oon melkein aina valvonnut pitkään ikinä pääse nukkumaan ajoissa no la oli jotai ihmeelistä nukahdin jo ennen kun huuma loppui mutta heräsin sitten kl:4.30 menin nukkumaan sitten puoli 8 aikaan aamulla taks kun istuin koneella ja 2+ sivulla :D :D :D

Huomenta.. vai iltaa? Mikä nyt lienee. Ei taida olla muita aamuvirkkuja? Tai mitä tämä nyt sitten lieneekään. Illalla saa yleensä unen, mutta herätys on siinä 01.00-04.00 välillä. Oliskohan viimeksi viisi vuotta sitten ollut herätyskello käytössä.
Harmi, ettei töitäkään saa aloittaa 05 aikoihin aamulla. Pitää vain lorvia ja lukea lehtiä.

Nih.
Mulla on tullut tän raskauden myötä nämä yökukkumiset. Illalla nukahdan hyvin mutta kun yöllä herää niin uni ei enään tule. Muutenkin tuntuu että nyt koko loppuraskauden on käynyt aivot yöllä iha ylikierroksilla...

Yhteistyössä