Voi miksi mä roikun täällä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Pitäis tehä töitä, hitto soikoon.. Siivota ja pestä pyykkiä.. Mut mä ne jaksa |O Tolla hienolla lainatulla CrossTrainerilla jaksoin polkee jopa 8minuuttia, sit tuli jo niin hiki :D

Voisko joku NYT potkia mut täältä pihalle!!!

*harkitsee bannin hankkimista* :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aada:
töissä olen ja täällä vaan lintsaan :ashamed:

Heh.. Mä olen kotona.. Poika nukkuu, eli nyt pitäisi piirtää.. Olis taas "loppusilausta" vaille, ja aina se on yhtä hankalaa :ashamed:

Voi LAISKIMUS MINUA, häpeä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No pakkohan sun on täälä roikkua ettei mee mitään ohi :whistle: ;) :hug: Aattele jos sä oisit missanu mun terveiset perseestä :laugh:

No ihan totta :o Mitenköhän mä olisin pärjännyt?? :whistle:

Mut välillä oikeesti vituttaa tämä istuminen.. Sit kun tuo jäpikkä herää mulle tulee kamala tarve tehä noi hommat ja arvaa van pystynkö sit enää?? Piru vie :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä ilmeisesti kanssa luulen, että meidän ikkunat pesevät itse itsensä, jos mä vain palstailen.. :whistle:

Herrajumala, ikkunanpesu :ashamed:
En oo sit edes ehtinyt miettimään moisia :xmas:

Pitäisköhän soittaa äitille, et tuliskohan se kylään sangon ja rätin kanssa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
No pakkohan sun on täälä roikkua ettei mee mitään ohi :whistle: ;) :hug: Aattele jos sä oisit missanu mun terveiset perseestä :laugh:

No ihan totta :o Mitenköhän mä olisin pärjännyt?? :whistle:

Mut välillä oikeesti vituttaa tämä istuminen.. Sit kun tuo jäpikkä herää mulle tulee kamala tarve tehä noi hommat ja arvaa van pystynkö sit enää?? Piru vie :headwall:

Jotensakkin tuttu tunne. Mut mulla ei enää olekaan sellasii vapaita hetkiä päivässä ollenkaan kun likka ei nuku päiväunia, illalla sitten vasta mun vapaa.
Mut hei... Likka nukku koko viime yön heräämättä omassa sängyssään *tuulettaa*

Mä ilmeisesti kanssa luulen, että meidän ikkunat pesevät itse itsensä, jos mä vain palstailen.. :whistle:

Pitäisköhän soittaa äitille, et tuliskohan se kylään sangon ja rätin kanssa :saint:

Mä vähän mietin, josko äiti ehtis niitä pestä perjantaina, kun tulee... Mutta ei se taida.. ja lauantaina on juhlat.

(kun äidillä on joku outo fiksaatio: se tykkää pestä ikkunoita. :o )

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
räksytä mulle niin saat sen bannin..

Sä oot ihan TYHMÄ ja RUMA |O

Riittääköhän toi??
*jännittää*

Nooh, etpään tuota itekkään mikään rimpsessa ole ;) :saint:

No :'(
Mä sentään heitin vitsin mut sä lauot tosi asioita pöytään niin että mätkähtää :(

hih :xmas:

Mä vähän mietin, josko äiti ehtis niitä pestä perjantaina, kun tulee... Mutta ei se taida.. ja lauantaina on juhlat.

No hei! Sama vika!! Mein äiti pesee mielellään!!! Siksi sitä kehtaakin pyytää :whistle: jos sille tarjois sit kahvia ja pullaa :heart:

Joo, siinäpä olis jollekin inssiopiskelijalle oiva lopputyön aihe. Sellainen kotiäidit kuntoon-projekti, jossa nettiriippuvaisille kotiäideille kehitettäisiin läppäri, joka saa virtaa siitä, kun poljet crosstrainerilla :laugh: Mitä enemmän poljet, sitä enemmän voit palstailla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Joo, siinäpä olis jollekin inssiopiskelijalle oiva lopputyön aihe. Sellainen kotiäidit kuntoon-projekti, jossa nettiriippuvaisille kotiäideille kehitettäisiin läppäri, joka saa virtaa siitä, kun poljet crosstrainerilla :laugh: Mitä enemmän poljet, sitä enemmän voit palstailla :whistle:

*soittaa tkk:hon*

:laugh:

Jotensakkin tuttu tunne. Mut mulla ei enää olekaan sellasii vapaita hetkiä päivässä ollenkaan kun likka ei nuku päiväunia, illalla sitten vasta mun vapaa.
Mut hei... Likka nukku koko viime yön heräämättä omassa sängyssään *tuulettaa*

WUHUUU :D Ihana tunne kun herää aamulla kokonaisen yön jälkeen!! Ellei ole kuin minä, että muksu kun lakkaa heräilemästä niin minä käyn tarkistamassa, et se on hengissä :ashamed:

Mut tiiäks, mein jätkä on nukkunu jo viikon ILMAN yösyöntiä =)
Vähänks me ollaan hyviä sun kaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Ei juma!!! Siis sussahan on itessäs ihan selvästi piileviä insinöörin "vikoja" :D
Tuo pitää ehdottaa miehelle :whistle: loisto ajatus :)

No hei! Sama vika!! Mein äiti pesee mielellään!!! Siksi sitä kehtaakin pyytää :whistle: jos sille tarjois sit kahvia ja pullaa :heart:

Nii... mutta ku se tulee perjantaina tänne jo toteuttamaan sitä toista fiksaatiotaan... :snotty: se tykkää leipoa ja se tulee tekemään kaakkupohjat, kun tyttärensä on siinä(kin) lajissa ihan käsi. :p Joten ei taida jäädä enää aikaa pestä akkunoitakin. :xmas:

Yhteistyössä