Voi minkä menin tekemään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jollain tavalla pidin itseäni ihan ok kroppaisena, vaikka liikakiloja ainakin viisi onkin ja ehkä enemmänkin.

Menin sitten sovittamaan 7 vuotta vanhoja farkkuja. Sain ne kyllä mahdutettua jalkaan, ei siinä. Mutta hyi vittu läskit pursus vyötäröltä ja jotenkin muutenkin oksettavan näköstä.

Kauppaankin piti mennä, mutta koska purskahdan itkuun millon hyvänsä, jätän väliin. Ja ei tosiaan enää kiinnosta. Vittu kun pitää olla niin tyhmä ja mennä kokeilemaan ainoita farkkuja mitkä olen säilyttänyt.

Ihan vaan siksi, että olivat tosi kalliit ja tuskin kuitenkaan kukaan haluaa ostaa lahkeista rispaantuneita farkkuja. Ja aattelin nyt vaan säilyttää yhdet farkut.

Joo minun onneni ja tyytyväisyyteni on näköjään kiinni vartalostani. Olen niin helvetin luuseri, eikä onni tule sisältä tai vittu ihan sama. Nyt sitten näen ajatuksissani koko ajan sen miltä näytin peilistä ne farkut jalassa, menin vielä katsomaan peränkin. Voi minua paskanaamaa.

Jos kuitenkin saisit ajateltua sitä, että juuri sinulle sopivat farkut jalassa näytät ihan hyvältä! Olen itse huomannut, että mallin pitää olla just eikä melkein. Ja minulla painoa on tullut enemmänkin kuin 5 kg.

Aina on lohdullista jos vyötärönsä pienet mahamakkarat ovat elämän suurimpia ongelmia.:) Kiinteytyä yritän minäkin, mutten jaksa ottaa siitä moista stressiä. Ja kyllä, minullakin on vasta puoli vuotta sitten ostetut farkut, jotka ovat todella tukalat päällä.

Yhteistyössä