Voi mitä mä teen, kun mitkään allergialääkkeet ei auta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuolemaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuolemaa

Vieras
Oon tänään ottanut jo Kestineä 40mg ja Aeriusta 5mg, lisäksi astmapiippua ja silmätippoja allergiaoireisiin. Ja ei mitään tehoa. Silmät on vuotaneet koko päivän, nenä vuotaa, aivastuttaa, nielu kutiaa, tää on aivan hirveää! Eikö tosiaan ole olemassa mitään, mikä auttais?

Oon tänään ottanut jo Kestineä 40mg ja Aeriusta 5mg, lisäksi astmapiippua ja silmätippoja allergiaoireisiin. Ja ei mitään tehoa. Silmät on vuotaneet koko päivän, nenä vuotaa, aivastuttaa, nielu kutiaa, tää on aivan hirveää! Eikö tosiaan ole olemassa mitään, mikä auttais?

Tervetuloa kerhoon, mun pitäis vaan ylihuomenna juosta cooperissa yli 2600 metriä et pääsisin töihin.. kiva juttu tässä olossa.

Mä oon testannut varmaan kaikki mahdolliset markkinoilla olevat läpi, ne ei auta. Kestine on tehonnut tähän saakka, nyt ei enää sekään. Aeriusta aloin kokeilemaan eilen, eikä sekään tunnu tehoavan mitenkään. Silmätipat on Lecrolyn, ainoat, joita piilareitten kanssa saa käyttää (töissä pakko pitää piilarit).

Oletko ap kokeillut noita hengitettäviä allergialääkkeitä? Mulla käytössä inhaloitava lomudal ja auttaa todella hyvin! Lisänä miksissä nyt histec, lomudal silmään sekä avamys/nasonex nenään. Plus tietty perus astmapiiput

Mä sain Aeriuksesta avun, maksimissaan saan ottaa sitä 3tbl päivässä. Lisäksi mulla on kortisonipohjaisia voiteita iholle ja silmänympäryksiin, joita käytän tarv. kuurina. Mulla kun tuppaa iho oireilemaan aika pahastikin. Sitten tietty silmätipat ja nenäsuihke, onneksi niillä pärjää.. Voimia sulle ap, noi allergiat on niiiiin kurjia kun ei voi nauttia kesästä.

no tulevaisuutta ajatellen sitä siedätyshoitoa kannattasn harkita ja käydä lääkärillä juttelemassa.. että :headwall: vaan. ei tietenkään auta tähän hätään! ei edes seuraavaan kesään.

jos on mitään allergisoivaa mitä pystyt tehokkaammin välttään, teet sen tietenkin (teet varmasti jo) ja kannattaa myös miettiä pitkän kaavan kautta mikä voisi olla ristiinallergisoiva (voi olla mikä vaan esim ruoka vaikket sille oliskaan allerginen).

ja sitten haet kunnon lääkkeet lääkäristä, keskustelet sielä mitä mahdollisuuksia on. nuo kestinet ja aeriukset ei vissiin ole suositeltavis eikä tehokkaita yhdessä!!!

nimim. kaikki peruslääkkeet immuuniksi läpikäynyt jolle siedätys ei sopinut ympärivuoden allerginen joka suht tyytyväisenä syö ataraxia, käyttää nenäsuihketta ja buventolia.

toivottavasti pääset nauttimaan ap kesästä oireet kurissa! =)

Viimeksi muokattu:
Mä oon testannut varmaan kaikki mahdolliset markkinoilla olevat läpi, ne ei auta. Kestine on tehonnut tähän saakka, nyt ei enää sekään. Aeriusta aloin kokeilemaan eilen, eikä sekään tunnu tehoavan mitenkään. Silmätipat on Lecrolyn, ainoat, joita piilareitten kanssa saa käyttää (töissä pakko pitää piilarit).

Myös Lomudalin kertakäyttöpipetteihin pakattuja silmätippoja voi käyttää piilareiden kanssa.

se on jokaisella vähän eri lääke mikä tehoaa ja mikä ei. itse olen kokeillut telfastia,levocetiritsiiniä,xyzalia(vai miten kirjotetaan),aeriusta ja ei auta. joskus ovat auttaneet,mutta ei enää. en tiedä enää mikä voisi auttaa... :(

Kokeiles jättää KAIKKI sokeri(set) pois ja maito myös. Maito lisää limaa, ihan lääkereidenkin kertomaa. Sokerisilla tarkoitan sokeroituja jogurtteja tms, en puhu hiilareista. Ja tieten kaikki ristiallergiaa aiheuttavat: http://www.apuallergiaan.info/docs/pages/ristiallergia.html

Yhteistyössä