Voi mun pippuripussini.... Nyt se huutaa lattialla,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitipä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitipä äiti

Vieras
kun ei saa tissiä. Mut mä en imetä, jos mua puree ihan tahallaan.. Ensin katsoo ja sit puree. No siihen loppuu imetys taas tältä kertaa. Herra suuttuu, huutaa huuta ittensä siniharmaaks kun hengitys menee huudosta tukkoon.. Mut jos mä annan sitä tissiä uudestaan niin puree taas...

Mitähän tuolle keksis

Tahtoa tuosta miehestä ainakin löytyy.. Huutaa, KARJUU, kiemurtelee ja potkii lattialla. Välillä nousee ja heittäytyy taas lattialle potkimaan. Tulee syliin, lähtee pois ja tulee taas...

Elämä on aika rankkaa pienelläkin =)

No ei mitenkään varhainen uhma. Alkaa olla se aika, kun lapsi huomaa olevansa erillinen ihminen. Varmaan hämmentävää siksi tuo imetyskokoemuskin. Kun sekä tahtoisi että ehkä ei. Oikeastaan sinun pitäisi nyt tehdä päätös haluatko jatkaa imettämistä ollenkaan. Vaikuttaisi siltä, että lapsella olisi hyvä herkyysaika lopettamiselle.

[QUOTE="vieras";28259570]No ei mitenkään varhainen uhma. Alkaa olla se aika, kun lapsi huomaa olevansa erillinen ihminen. Varmaan hämmentävää siksi tuo imetyskokoemuskin. Kun sekä tahtoisi että ehkä ei. Oikeastaan sinun pitäisi nyt tehdä päätös haluatko jatkaa imettämistä ollenkaan. Vaikuttaisi siltä, että lapsella olisi hyvä herkyysaika lopettamiselle.[/QUOTE]

Jos tää lapsi olis joskus hetken terve, niin imetys loppuis siihen.