voi myötähäpeä tota x-factor Christianta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tykkää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nimenomaan, myötähäpeä. Ja sit kun se puhuu niin paljon, keskeyttää tuomareidne puheen, ja on muutenkin niin yli... sellainen kauhean raskaan oloinen tyyppi, vaikkakaan ei varmaan oikeasti kusipää tai ikävä ihminen, mutta liian raskas, ei jaksaisi kuunnella.

Ihan järkky. Mä katoin koko ohjelmaa ekan kerran tänään ja järkytyin kuinka tasotonta jengiä tuolla on. Ihan kammottavaa.
Tosi halpaa koko meininki jos nyt vaik Idolsiin vertaa.

Ja tosiaan myötähäpeää tunsin mäkin tota pudonnutta poikaa kohden. Ne vaateetkin...sillähän on ihan naisen vartalo. Ehkei ollut ihan paras stylisti pukenut sitä lavalle :/

Peesin kaikkia ylläolevia. Todella raskasta kuunneltavaa ja myötähäpeää tunnen jokakerta, kun avaa suunsa.
Ihminen ei tajua, että joskus voi olla IHAN VAAN HILJAA!!! :headwall:

Onneksi tippui! HUH!

Noiden kaikkien em. juttujen takia kansa ei varmaan äänestänytkään tarpeeksi häntä, vaikka laulaa tosi hyvin. Koko ajan kun häntä katsoo, on sellainen jännittynyt olo, että mitä pöllöä se seuraavaksi sanoo tai tekee. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ihan järkky. Mä katoin koko ohjelmaa ekan kerran tänään ja järkytyin kuinka tasotonta jengiä tuolla on. Ihan kammottavaa.
Tosi halpaa koko meininki jos nyt vaik Idolsiin vertaa.

Ja tosiaan myötähäpeää tunsin mäkin tota pudonnutta poikaa kohden. Ne vaateetkin...sillähän on ihan naisen vartalo. Ehkei ollut ihan paras stylisti pukenut sitä lavalle :/

Minä kans katoin tänään lähes koko ohjelman ekaa kertaa, ja hitsi, eihän siellä ollut yhtään semmoista oikein tosi loistavaa laulajaa. Idolsissa sentäs osasivat laulaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Noiden kaikkien em. juttujen takia kansa ei varmaan äänestänytkään tarpeeksi häntä, vaikka laulaa tosi hyvin. Koko ajan kun häntä katsoo, on sellainen jännittynyt olo, että mitä pöllöä se seuraavaksi sanoo tai tekee. :xmas:

Tää on NIIN TOTTA!! :D

Minulla oli koko ajan semmoinen olo! :D

Pitikö siinä lopussa jonkun puheenkin äsken tuloslähetyksessä? :o

Ihan kun se ois sanonut Rennelle siinä lopussa, kun ne katteli Christianin parhaita paloja, että "Tapan teidä kaikki"....Hitto, kun ei pysty kattomaan uudestaan.
Ja tyyppihän tuntuu olevan oikea idioottien kuningas...hävettää syvästi sen puolesta

Ja mitä se istuskeli siellä lattialla kun kuuntelivat tuomareiden päätöstä. Jotenkin tosi huomionhakuinen tyyppi ja tekee sen tuolleen nololla tavalla, tuskin itse ymmärtää edes. Varmaan koulukiusattu tms. Yks tuttu myös vastaavia tempauksia tekee hakeakeen huomiota, sama se mitä huomiota saa kunhan vain saa

Olikos X-factor se ohjelma johon ei edes ollut juuri hakijoita? Muistaakseni lehdsi kirjoiteltiin, et jossain karsinta paikassa oli tyyliin kaksi kokelasta joista kumpikaan ei päässy jatkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi x-factor on muutenkin tosi tasoton ohjelma, sellanen halpa kopio Idolsista yms tuomareista kilpailijoihin...

MITÄ* HELVETTIÄ joku nobody mukakova radiojuontaja tekee jonkun lauluohjelman tuomaristossa? tai joku Neuman valitsemassa niitä jatkoonpääseviä siinä yhdessä vaiheessa :o :laugh:

Osaa laulaa hiukkaakaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Niin, harmi ku käyttäytyy noin. Kuitenkin olisi hyvä ääni ja ulkonäkö ku idolilla. Ei puuttus ku ne käytöstavat :D

No näinpä! Ulkonäkö on kohdillaan ja äänikin olisi hyvä, jos ei huutaisi niin paljon koko ajan. Mutta hevilaulaja hän kai onkin, isolle lavalle bändin kanssa sopisi hyvin, mut ei oikein tuohon formaattiin, jossa pitäsi osata olla monipuolisempikin. Hänen esitykset olleet liian samanlaisia ja tylsiä, tuli mieleen joku karaokeohjelma tai jtn...

Ja sitä nöyryyttä tarttisi, jännittää tosiaan aina, että mitä sanoo tai tekee seuraavaksi, pitäisi osata olla hiljaakin toisinaan. Mutta uskon, että hän on silti ihan oma itsensä, hän saattaa vain oikeastikin olla tuollainen yliteatraalinen ja "raskas" tyyppi.

luojan kiitos ei ole mun lapsi. Hyi että rupes hävettämään! miten edes aikuinen mies kehtaa, käytöstapojen perusteella olisin luullut hänen kuuluvan siihen junioreiden ryhmään..

Onneks tippu ettei tartte kokonaan vajota maan alle häpeemään - tai...maine (mikä maine?) on mennyt jo.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Ihan kun se ois sanonut Rennelle siinä lopussa, kun ne katteli Christianin parhaita paloja, että "Tapan teidä kaikki"....Hitto, kun ei pysty kattomaan uudestaan.
Ja tyyppihän tuntuu olevan oikea idioottien kuningas...hävettää syvästi sen puolesta

Voi katsoa uudelleen Katsomosta =)

Olikos X-factor se ohjelma johon ei edes ollut juuri hakijoita? Muistaakseni lehdsi kirjoiteltiin, et jossain karsinta paikassa oli tyyliin kaksi kokelasta joista kumpikaan ei päässy jatkoon.

Kai tuoho x-factoriin oli hakijoita ihan tarpeeksi. Big Brotheriin on ollut hieman nihkeämmin tänä vuonna..

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Toi x-factor on muutenkin tosi tasoton ohjelma, sellanen halpa kopio Idolsista yms tuomareista kilpailijoihin...

MITÄ* HELVETTIÄ joku nobody mukakova radiojuontaja tekee jonkun lauluohjelman tuomaristossa? tai joku Neuman valitsemassa niitä jatkoonpääseviä siinä yhdessä vaiheessa :o :laugh:

Osaa laulaa hiukkaakaan :laugh:

Mutta kattokaahan vaan, niin eiköhän siitä Christianista vielä joku hevistara väkisin väännetä. Samaan tyyliin ku Ari Koivunen, eli maailmanluokan megatähti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Puistatus:
Ja mitä se istuskeli siellä lattialla kun kuuntelivat tuomareiden päätöstä.

Mua hävetti sen puolesta! Yks istuu siellä vaan.
Gugi jätti tahallaan Rennelle päätöksen tiputuksesta vaikka olisi taatusti halunnut tiputtaa moisen omahyväisen esittäjän jatkosta!

Heikki onneksi sanoikin Christianille, että pysy nyt vähän aikaa paikoillasi! :)

Mä en usko, että Christian on niin omahyväinen tai ylpeä, miltä näyttää. Jos hän vain on tuollainen? Ei tarkoita pahaa ja on oikeasti hyvä ihminen, mutta on eri kulttuurista eikä sovi noin iso luonne suomalaiseen makuun. Ehkä se on vaan niin tunteen palolla noissa jutuissa mukana eikä huomaa itse käytöstään--

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

Voi katsoa uudelleen Katsomosta =)

NO siis mun mielestä se sanoo ihan selvästi....voisko joku kattoo sen myös!!!!Siinä heti kun se video loppuu Christian kääntyy Rennee päin ja sanoo jotain ja minä olen kuulevinani ,että Tapan teidät kaikki....voiskohan se oikeesti sanoa niin....nyt vaivaa!!!!

Oli kyllä todella noloa se käytös. Jotenkin niin ylitsepursuavaa, tuli sellainen olo että jotenkin tekonöyrää. Eli siis yritti ihan liikaa vakuutella sitä nöyryyttä ja vaatimattomuutta, ei enää sitten vaikuttanut aidolta.

Ihan sivuhuomiona totesin siinä kun niitä parhaita paloja hänestä näyttivät, että tosiaan taisi olla aika lopussa henkisesti kun vertasi niitä kuvia matkan varrelta, oli painoakin tullut aika tavalla lisää. Oikeastaan hieman kävi symppaamaan sikäli, että toivon että saa itsensä kasaan oli ongelma mikä hyvänsä. Ei kenellekään toivo henkistä hajoamista. :(

Yhteistyössä