Voi nolous...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HÄvetys!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HÄvetys!

Vieras
... tulin just jumpasta ja tuntuu, että maailmaa kaatuu just niskaan.... :(

Synnytyksestä on 1,5vuotta ja sen jälkeen olen lenkkeillyt paljon, ja uinut, mutten juuri mitään kovaa rääkkiä oo tehnyt. Miehen kanssa sänkypuuhat sujuu.

Olin ekaa kertaa tässä jumpassa, aloitin toisenjumpan tammikuun alussa ja nyt uskaltauduin kokeilemaan tätäkin. Nooh,ohjelmassa oli kuntopiriiä ja päätin vetää täysillä. Kesken toisen kierroksen tehdessäni haaraperushyppyä tunsin, että housuuni lirahti kunnolla jotain. Minua ei pissattanut, joten jäin tunnustelemaan mitä tapahtui. Ensin luulin hikoilevani vain niin paljon, mutta sitten tunsin housujeni kastuvan myös jumppahousujen haaroista. Huomasin vetäjän ja erään toisenjumpparin nähneen tapahtuneen. Olin aika ymmällä ja jatkoin vaan jumppaa sillä en kehdannut lähteä juoksemaan salin toiselta puolelta pukuhuoneeseen. Silloinhan kaikki olisi nähneet. Ennenvenyttelyä kävin vessassa ja totesin että housut kastuivat vain ihan haaroista ja ettei läikkää juuri erottanut,paitsi jos olisi oikein tirkistellyt haaroihini....

Onko YHTÄÄN kohtaklotoveria??? Näin ei ole ikinä käynyt, ei edes synnytyksen jälkeen ole ollut virtsan karkailua... Ajattelin alkaa heti kattelemaan smartballeja netistä, auttasko treeni vai mitä... Hävettää tuhottamasti enkä taida kehdata enää mennä kyseiseen jumppaan vaikka oli tosi hyvä muuten. Ikävä loppu vain. :( Itkettää...

Kaikkea sattuu ja tapahtuu, älä suotta masennu! Lantionpohjan lihasten jumppa on nyt paikallaan ja muutoinkin vatsalihasten treeni. Esim kuntosalitreeni, painottuen vatsan ja lantion lihaksiin varmasti auttaisi sinua myös. Fysioterapeutit osaavat myös neuvoa näissä asioissa. Kyllä se siitä!

Tämähän on meidän synnyttäneiden naisten yhteinen ongelma. Ensi kerralla vain vaippaa pöksyyn ja menoksi.

Ne kuntosaliohjaajat ovat nähneet vastaavan lukuisia kertoja eikä se jumppakaverisikaan ihmetellyt yhtään, kyllä se hänellekin vielä joskus käy, jollei ole jo käynyt. Sen jälkeen viisastuneena käytämme suojaa vahingon varalta. Tietysti myös jumpataan ne lantion lihakset kuntoon.

Vatsa sisään, rinta ulos! Kyykkyyn ylös, kyykkyyn ylös!

Hei, on minullekin noin käynyt. Luulen kyllä ettei sitä kukaan huomannut. Olin vaan iloinen ettei tullut no.2. Suoltani on lyhennetty, joten sekin voi tuottaa joskus ongelmia. Ihmisillä on kaiken laisia vaivoja, joiden kanssa joutuu painimaan. Jumppaamaan vaan!

Minulla loppui kokonaan se vähäinen pissanlirahtelu lihaksiston jumppaamisen ansiosta. Myös sänkypuuhat on nyt paljon mielekkäämmät ja orgasmit herkemmässä.
Jumpan aloitin smartballs-kuulilla, ja nyt jatkan hieman pienemmillä ja vaativimmilla kuulilla. Mutta ne Smartballsit on mainiot apulaiset vaikka sen jumppa (aerobicin) tunnin aikanakin.

Minä olen ollut sellaisella jumppatunnilla, että jumpan vetäjällä lirahteli pöksyyn. Hän ei välittänyt mitään sanoi vain, että ei ole kauaa kun hän on synnyttänyt ja ei siinä sen kummempia häpeilyjä ollut.

Kävi ihan samalla tavalla itselleni, nuorimmainen oli silloin 6 v. eikä mitään lirahtelua ollut tapahtunut koko aikana. Kunnes sitten menin vähän vaativampaan jumppaan minäkin... No, nykyään on jo ihanan ohuita suojia - ja tosiaan, hanki ap. inkosuojia, pitävät paljon paremmin kuin tavalliset pikkuhousunsuojat! Minä en enää (onneksi!)tarvitse niitä kuin liikunnassa ja flunssaisena.

Yhteistyössä