Voi %¤#&#%?!!! Nyt meni hermot niin totaalisesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Mies sanoi minulle toissapäivänä pääsevänsä "koulusta" tänään klo 12. Sovittiin, että lähdetään huonekaluostoksille silloin (eli nyt). Eilenpä mies ei tullutkaan yöksi kotiin, vaan meni suoraan koulustaan kaverinsa luo viettämään iltaa ja ilta venähti yöksi. Ilmoitti kyllä, että jää yöksi, eli sinänsä ihan ok juttu.

Itsepä tänään pääsin opiskelemasta jo klo 10. Jäin koululleni odottamaan kahdeksi tunniksi, että mieskin vapautuisi. Laitoin hänelle viestiä jo silloin kymmeneltä, että ilmoittaa heti, kun pääsee, että odottelen koululla. Mies soitti äsken krapulaisen kuuloisena:

Mies: "Moi. Oon just menossa luennoille. Missä sä oot?"
Minä: "Mitä?? Menossa? Eikö sun pitänyt päästä nyt? Mä olen edelleen täällä koululla, oon odottanut täällä kaks tuntia että sä pääset."
Mies: "Aha. No, mä muistin väärin. Pääsenkin vasta joskus kahden jälkeen."
Minä: "Jaa."
Mies: "Niin."
Minä: "No heippa."
Mies: "Moi."

Voi ******** kun *****taa. Ei edes pyytänyt anteeksi!!! Miksi minä en ikinä tekisi miehelle noin. ;(

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Siis sä vedit kilarit, koska mies muisti väärin milloin pääsee "koulusta"?

Kyllä, koska hän ei sitä eilen ilmoittanut, eikä tänäänkään aamulla, vaan vasta klo. 12, kun se meidän tapaaminen olisi juuri silloin ollut. Ja mies oli tietoinen, että odotan kaksi tuntia juuri sitä tapaamista varten.

Yhteistyössä