Voi olla aika järkkyä luettavaa, mutta mitä mieltä olette tästä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joskus olin rikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joskus olin rikki

Vieras
Jos tyttölapsi ikävuosina n. 9-15v:

-ensin pienenä haaveilee pojista, mutta juuri siis siitä, että poika tulee ja ahdistaa seinän ja pojan väliin ja suutelee väkisin.

-tyttö haaveilee tulevansa sidotuksi ja siksi salaa sitoo itseään parhaansa mukaan ja poliisi-rosvoleikkitekosyyllä laittaa pienempiään ovelasti sitomaan itseään muka rosvona(kun oman ikäiset eivät sitä tyttöinä suostuisi leikkimään).
Kun on sidottuna, saa suunnatonta nautintoa ja jollain tapaa seksuaalisesti.

-n. 11-12v:na yrittää epäitoivoisesti tyydyttää itseään ties millä mutta ei onnistu koska on neitsyt. Ainakin oletettavasti.

-haaveilee n- 30-40v miehistä ehkä alle murrosikää jo mutta ainakin murkkuna. n. 12v:na haaveilee kylvyssä maatessaan silmät kiinni, että muutama n. 40v mies tulisi ja piirittäisi ammeelle ja vuorotellen väkisin makaisivat. Kiihottuu siitä. Samalla yrittää tyydyttää itseään edes jollain tapaa.

-on itsetuhoinen(viiltelyä teininä ja parikymppisenä), ei arvosta teininä itseään vaan alkaa itsensä jakamisen 14v:na koska haluaa olla hyvä edes jossain ja haluaa kuulla kuinka ihana on.
--------------------------------------------------------------------------------------

Niimpä, se olen minä, nyt jo reilu kolmekymppinen ja onneksi elämä on nyt hyvää. Mutta tuleepa mieleen kysyä: mitä ajatuksia tuo herättää? Jos kuulisitte että joku teidän tuttava tyttö eläisi/haaveilisi jne noin??? :/

Alkuperäinen kirjoittaja tua:
Surullista. Onneksi elämäsi on nyt hyvää! Ajattelin jo että mitä itsetuhoiselle tyttöressulle käy.

Niimpä. Luulisi että näillä eväillä mitä sain, kävisi todella huonosti. Onneksi kaikki kääntyikin hyvin :). Joskus vaan pohdituttaa tuo oman pääkopan sisältö, onhan kaikki tuo osa minua. Paljon on kysymyksiä, esim: mistä hemmetistä tulee lapselle mieleen et ah kumpa joukko nelikybäsiä raiskais :O. Ja kyllä, ymmärsin mitä se tarkoittaa. Hmm...

Viiltelystä päätellen olet ehkä jäänyt lapsuudessa vaille rakkautta tai vähälle huomiolle tms. Seksuaaliset fantasiat sen sijaan ovat aivan normaaleja. Joillakin ne on tuollaisia, joillain toisella taas toisenlaisia.

Ehkä voisit itse selittää mistä luulet sen johtuneen, ettet arvostanut itseäsi ja mitä viiltely sinulle antoi? Mitä ajattelet siitä, että olet nyt erilainen kuin tuolloin?

No mä taas halusin olla trippari joskus 12w mutta en tosiaankaan enää. Ei sovi minulle julkisesti paikkojen esittely. Hassuja, ja joskus todella huolestuttavia nuo nuorten ajatukset-oli sitten kuinka kiihottavia tahansa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Surullista. Onneksi elämäsi on nyt hyvää! Ajattelin jo että mitä itsetuhoiselle tyttöressulle käy.

Niimpä. Luulisi että näillä eväillä mitä sain, kävisi todella huonosti. Onneksi kaikki kääntyikin hyvin :). Joskus vaan pohdituttaa tuo oman pääkopan sisältö, onhan kaikki tuo osa minua. Paljon on kysymyksiä, esim: mistä hemmetistä tulee lapselle mieleen et ah kumpa joukko nelikybäsiä raiskais :O. Ja kyllä, ymmärsin mitä se tarkoittaa. Hmm...

se on normaalia... näin sygologi aikoinaan sanoi, että kaikki tuollaiset ajatukset on normaalia, jopa sekin että joku hakkais sinua, ja raiskais, ja sylkisi päälle yms,

Viiltelystä päätellen olet ehkä jäänyt lapsuudessa vaille rakkautta tai vähälle huomiolle tms. Seksuaaliset fantasiat sen sijaan ovat aivan normaaleja. Joillakin ne on tuollaisia, joillain toisella taas toisenlaisia.

Ehkä voisit itse selittää mistä luulet sen johtuneen, ettet arvostanut itseäsi ja mitä viiltely sinulle antoi? Mitä ajattelet siitä, että olet nyt erilainen kuin tuolloin?

Vanhemmat olivat alkoholisteja joten eipä kai ihme että viiltelin. Viiltelykin kiihotti :O :/. Eli en viiltänyt itku silmässä vaan ah että on herkkua :O.

minulla on ainakin ollut ihan ennen kouluikää fantasioita alistamisesta. en täysin ymmärtänyt asian seksuaalisuutta mutta sain tyydytystä alistustilanteiden ajattelussa. leikeissä myös juksasin kavereita sitomaan ja raiskausfantasioita on yhä. en usko tuon olevan kovin harvinaista tai vaarallista.

Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

se on normaalia... näin sygologi aikoinaan sanoi, että kaikki tuollaiset ajatukset on normaalia, jopa sekin että joku hakkais sinua, ja raiskais, ja sylkisi päälle yms,

Luulis vaan ettei lapsien maailmaan sellaiset kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja krist:
minulla on ainakin ollut ihan ennen kouluikää fantasioita alistamisesta. en täysin ymmärtänyt asian seksuaalisuutta mutta sain tyydytystä alistustilanteiden ajattelussa. leikeissä myös juksasin kavereita sitomaan ja raiskausfantasioita on yhä. en usko tuon olevan kovin harvinaista tai vaarallista.

:D ohops, no eipä kai tuo sitten kamalan harvinaista ole.

Sellaset raiskausfantasiat ovat ainakin NAISILLA hyvin yleisiä (ihan tutkittu juttu), mikä ei tarkoita välttämättä, että he sitä oikeasti kuitenkaan haluaisivat, vaan se alistetuksi tuleminen kiihottaa.
Itsekin fantasioin tällaisista, mutta en halua kuitenkaan, että kukaan sitä oikeasti tekisi.
Sellanen puolitosissaan taas voisi ollakin ok.

Mutta että noin nuorena...ehkä se voi olla ok. Itse kiihotuin pienenä/nuorena (9-15v. voisi sanoa) ELÄIMISTÄ. Hävettää nyt sanoa, mutta näin oli ja annoin joskus pienenä meidän koiran nuuskia/nuolla alapäätäni ja nautin siitä valtavasti...kunnes tajusin, ettei se ole ok.
Mutta lapsi ei tajua kaikkea ja aikuisena tuo ajatus ei minua enää ole kiinnostanut kyllä missään määrin.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Sellaset raiskausfantasiat ovat ainakin NAISILLA hyvin yleisiä (ihan tutkittu juttu), mikä ei tarkoita välttämättä, että he sitä oikeasti kuitenkaan haluaisivat, vaan se alistetuksi tuleminen kiihottaa.
Itsekin fantasioin tällaisista, mutta en halua kuitenkaan, että kukaan sitä oikeasti tekisi.
Sellanen puolitosissaan taas voisi ollakin ok.

Mutta että noin nuorena...ehkä se voi olla ok. Itse kiihotuin pienenä/nuorena (9-15v. voisi sanoa) ELÄIMISTÄ. Hävettää nyt sanoa, mutta näin oli ja annoin joskus pienenä meidän koiran nuuskia/nuolla alapäätäni ja nautin siitä valtavasti...kunnes tajusin, ettei se ole ok.
Mutta lapsi ei tajua kaikkea ja aikuisena tuo ajatus ei minua enää ole kiinnostanut kyllä missään määrin.

:D hups :O. Tulipa normaali olo kaikkien vastauksista :) ;). Kiitos vastaajille! Nyt menen nukkumaan miehen ja lasten viekkuun <3.

Tietääkseni noin 15% nuorista tytöistä viiltelee itseään. Kipu saa elimistössä aikaan endorfiiniryöpyn ja siten mielihyvän tunteen. Ilmiö on kuitenkin moniselitteinen ja jotkut rankaisevat itseään viiltelyllä tai yrittävät poistaa turtumisen tunnetta.

Itseäni kiinnostaa, mitä liikkuu nuoren päässä silloin kun hän haluaa todella vahingoittaa itseään ja jopa harkitsee tai yrittää itsemurhaa. Miten elämä voi tuntua niin turhalta ja vaikealta, ettei nuori pysty näkemään mitään valoa tulevaisuudessa? Miten hän mahtaa suhtautua asiaan aikuisena?

Yhteistyössä