Voi olla taas sarjassamme tyhmä kysymys, mutta;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jee

Vieras
Haluaisin heti tänään miel. gynelle, mutta yksityisille on monen viikon jonot. Omalle lääkärille en haluais mennä (vanha kuppanen ukko) jalkojani levittämään. Pakko olis kuitenkin saada apua tähän tulehdukseen (ehkä hiiva) niin mitä mä teen??

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Missä ihmeessä sä asut jos yksityisille on monen viikon jonot?!

jyväskylässä ja just soitin ja kysyin niin eka aika olis ollut 27 päivä,
täytyy varmaan soittaa johonkin muualle tai mennä yksityisen jollekkin yleislääkärille...

No ei ehkä kannata liikoja miettiä. Olkoon vaikka rupikonna oma lääkärina, sinne vaan... ajattelet mukavia asioita ja sekin vanha kuppanen ukko on varmasti nähnyt vaikka minkälaista tuheroa uransa aikana...

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Missä ihmeessä sä asut jos yksityisille on monen viikon jonot?!

Mä asun pk-seudulla ja gyne millä käyn on suosittu. Ottaa vastaan neljällä eri lääkäriasemalla ja aina joutuu odottamaan vähintää 3 viikkoa vapaata aikaa. On tosi kysytty. Muille kyllä varmaan pääsisi aika nopeasti, siis jos on ihan sama kenelle menee.
Nyt en ole pariin vuoteen käynyt hänellä, joten onhan tilanne voinut muuttua.

Mee terkkariin yleislääkärille ja sano että hiiva mihin ei käsiapteekin lääkkeet auta. Mulle se piti kyllä kolmannen asteen kuulustelun ennenku kirjotti reseptin lääkkeeseen, mut sain sellasen kuitenkin, ja omalta lekurilta sain 3 pillerin reseptin samaa ettei aina tarvi hakea lääkäriltä uudestaan.