Voi p*ska... Mies lähti lapsen kanssa ensiapuun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No täytyy olla jo kovakourainen jos leikkiessä kädetkin hajoo!!!

Ei välttämättä. Mun kummitytöllä lähtee ranne välillä sijoiltaan ihan, kun lapaset ottaa vähän nopeempaa kädestä, siis ihan hän itse ottaa, ettei kukaan riuhtase.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
ap. voi käydä niinkin, että joudut syytteeseen lapsesi pahoinpitelystä

Ei voi käydä. Th-henkilökunta puuttuu tilanteisiin joko ilmeisen syyn (epäsuhta tarinan ja vamma välillä, vuorovaikutus ei ole oikea, lapsen kertomukset jne.) tai jatkuvan epäilyksiä nostattavan vammantuoton vuoksi. Kyllä ensiavussa on nähty ennenkin lapsia, joilla on nyrjähdyksiä rajujen leikkien vuoksi.

Tuota minäkin epäilen että kyynärnivel sijoiltaan mennyt, tyypillinen vamma lapsille. Eiköhän se nopsaan saada kuntoon, toivottavasti ei tartte kauaa jonotella. Voishan miehes sanoo että laivalle pitäisi joutua jos kovin homma pitkittyy.
Minäkin kerran "leikin" meijän neiti silloin 5v.n kanssa, nostelin tyttöä jalkojeni päällä kohti kattoa ja humps tyttö putosikin alas. Onneksi oli patja jonka päälle putosi mut pudotessa olkapää/käsi jäi pahan näkösesti alle, ei kuitenkaan mitään onneksi sattunut.

ihan asian vierestäå mutta olen joutunut lapsen pahoinpitelyepäilyn takia syynättäväksi.

poikamme oli 6kk kun vein sairaalaan kun nukkuu vaan . ei syönyt nukahteli.
hän on syntynyt keskosena ja hapetuksen kanssa ongelmia.
vein hänet sairaalaan kun pelkäsine ttei keuhkot toimikaan ja joku infektio jyllää salaa.

ensin minua istutettiin aulassa 3h kun poika nukkui sylissä. hoitajaa tuli kysyy vihdoin ( olin jo monta kertaa itse käynyt kysymässä milloin lääkäriin) paljo syönyt tässä odottaessa?
NO ei yhtään.
Ei uskonut. Minua istutettiin sen takia että ajattelivat minun valehtelevan syönnistä ja halusivat tarkkailla miten käyttäydyn lapsen kanssa.odotustilassa ei ollut muita.

päästiin sydän ultraan keuhkokuvaan yms.

mitään ei löytynyt.

pyysin tippaa pojalle joka laitettiin 7h tulon jälkeemme. jouduimme osastolle jossa jouduin murhaavien katseiden kohteeksi!!! lopulta joku sossu täti tuli kyseleen vointiani ja mitä oikeasti on tapahtunut!!!

poika nukkui tämän episodin ajan. Vihdoin sain hänelle hapetusmittarin (en nyt sitte millään muista mikä oikea nimi vaikka pitäisi) 80 näytti vaikka pareempi oli 95 ollatuo happisaturratio.

Pojan silmiä tutkittiin mahdollisten ravistelujen pois sulkemiseksi jopa usea lekuri. minut työnnettiin huoneesta pois kuin pahinki tekijä.
diaknoosi:
hän oli uupunut huonon hapetuksenvuoksi. Näin käy joskus keskosille jotka roikkuu kauan lisähapessa.
poika virkosi oltuuan vuorokauden nesteytyksessä ja hapessa.

Se mikä katkaisi tuon julman käytöksen minua kohtaan oli ihana omahoitaja joka tuli meitä katsoon osastolle. Hän oli onneksi luottavainen minuun.

no en tie mitä tästä hyötyä nyt kertoo :(

Yhteistyössä