Voi p*ska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Paniikki

Jäsen
26.04.2006
148
0
16
Mikähän hiton karma se on, että sillon kun suunnittelee jotain kivaa, niin sitten se tökkää aina johonki, kuten tänään meillä oli tarkoitus mennä lasten kanssa laskemaan mäkeä ja oltais tehty eväät mukaan ja paisteltu makkaraa, niin eiköhän prkl tuolla ulkona ole -25 astetta pakkasta!!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Voi elämä että harmittaa!
No ei auta kuin toivoa, että lauhtuu päivän päälle, että päästäis vaikka sit päikkäreitten jälkeen retkeileen, muuten tästä päivästä tulee ihan puhasta helvettiä, kun poika odottaa retkelle menoa kuin kuuta nousevaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
hoo.. juu ei kannatakkaan varmaan :)
ehkä neidin päikkäreillä voi mennä itkuhälyttimen ja pojan kanssa ulos lumisotaa :)
Mainio idea, mutta se itkuhälytin on vielä kaupan hyllyllä... :ashamed:

Ovat peijoonat aika kiitettävän hintasia, ettei ole vielä rahavarat antanu myöten sellasen ostoon..
Tarttee keksiä jotain , jos tuo ei tuosta ala pikku hiljaa lämpenemään..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
toivottavasti lauhtuu, täällä ei onneks ole noin kylmä. äläkä vaan laita vaseliinia naamaan jos lähdette.

häh? eikö saa laittaa? mä oon kuullu että nimenomaan pitää, mut voinhan mä olla väärässäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
toivottavasti lauhtuu, täällä ei onneks ole noin kylmä. äläkä vaan laita vaseliinia naamaan jos lähdette.

häh? eikö saa laittaa? mä oon kuullu että nimenomaan pitää, mut voinhan mä olla väärässäkin...

eikun se altistaa vaan helpommin paleltumille, se laitaa ihokarvat toimimattomiks.

Yhteistyössä