Voi per..! Raskauden aikaisesta seksistä kymysys..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Ja nyt ihan mustana kun ei harmaana kuitenkaan saa vastauksia.

En yleensä näistä asioista herkästi huolestu, mutta seksin/orgasmin jälkeen on maha kipeytynyt - juu, normaalia.. mutta NYT se kipeytyi niin että teki oikeasti kipeää ja sen lisäksi tuntuu pirullisia vihlaisuja alapäässä (kuin puukolla joku viiltäis) - sellaisia vihlaisuja, mitä tuntui esikoisesta vasta loppumetreillä ja nyt niitä on tuntunut jo viime aikoina. Rv23 siis menossa :| Mahtaako ihan tällaiset kivut olla asiaan kuuluvia?

En tiiä onko asiaan kuuluvia, mut mulla ainaki on ollu noin. :hug: Monasti ollaan jouduttu aina kesken puuhien pitää tauko, ku mua on supistanu niin perhanan ilkeesti ja kipeesti. Hetken kuluttua helpottaa ja sit jatkamaan. :whistle: Ja mulla se ei oo tehny sitte mitään tonne ales, ei edes nyt ku olis jo pitäny... :headwall:

Oishan sun varmaan syytä pyytää sisätutkimusta, ettei vaan oo paikat ruvennu aukeen tai jotai, mut en mä usko et sullakaan mitään hätää on. :hug:

Lääkärineuvola on muutaman viikon päästä että siellä se sitten ainakin selviää, jos ei ole mitään muutoksia niin kärsin vaan näistä kivuista urheana loppuun asti. Just nyt tuli harvinainen into pitää selibaattia, mutta siitä mies vaan riemastuisi kun saisi hetken levätä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Supistuksia? Mulla veti aina vatsa ihan kivikovaks ja siis supisti. Välillä kipeästikin

Juu se supistus mua ei niinkään huolestuta, niitä oli esikoisestakin mutta nuo puukolla kaivelut alapäässä. Ei mulla supistukset esikoisesta sellasina koskaan tuntunut, oletin että ne oli lopussa jotain kohdunsuuhun liittyviä juttuja kun sillon siellä alkoi muutosta tapahtua..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Supistuksia? Mulla veti aina vatsa ihan kivikovaks ja siis supisti. Välillä kipeästikin

Juu se supistus mua ei niinkään huolestuta, niitä oli esikoisestakin mutta nuo puukolla kaivelut alapäässä. Ei mulla supistukset esikoisesta sellasina koskaan tuntunut, oletin että ne oli lopussa jotain kohdunsuuhun liittyviä juttuja kun sillon siellä alkoi muutosta tapahtua..

Niin, jos se kohdun kaula sitten lyhenee?

Lääkärineuvola on muutaman viikon päästä että siellä se sitten ainakin selviää, jos ei ole mitään muutoksia niin kärsin vaan näistä kivuista urheana loppuun asti. Just nyt tuli harvinainen into pitää selibaattia, mutta siitä mies vaan riemastuisi kun saisi hetken levätä :laugh:

Etkös sinä ollut neuvolan sisätutkimuksia vastaan turhina, nyt sitten annat mennä ronkkimaan itseäsi muutaman viikon kuluttua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Etkös sinä ollut neuvolan sisätutkimuksia vastaan turhina, nyt sitten annat mennä ronkkimaan itseäsi muutaman viikon kuluttua?

En ole koskaan väittänyt, ettenkö kävisi tutkimuksissa jos niihin on OIKEASTI poikkeuksellista aihetta ja epäilystä. Jos pitäisit tiimarinvihkoasi ajan tasalla, olisit tämänkin kommentin lukenut jo ajat sitten.

En ole koskaan väittänyt, ettenkö kävisi tutkimuksissa jos niihin on OIKEASTI poikkeuksellista aihetta ja epäilystä. Jos pitäisit tiimarinvihkoasi ajan tasalla, olisit tämänkin kommentin lukenut jo ajat sitten.

Kuule, tuollaiset vihlaisut ja jomotukset kuuluu useimmilla naisilla ihan normaaliin raskauteen ilman mitään epäilyttävää. Toivottavasti miehesi saa kuitenkin levätä jos sitä toivoo :D Ainahan ne neuvolalääkärit sanoo että parempi pidättäytyä seksistä jos kipuja tulee.

Kuule, tuollaiset vihlaisut ja jomotukset kuuluu useimmilla naisilla ihan normaaliin raskauteen ilman mitään epäilyttävää. Toivottavasti miehesi saa kuitenkin levätä jos sitä toivoo :D Ainahan ne neuvolalääkärit sanoo että parempi pidättäytyä seksistä jos kipuja tulee.

Pitäsit tiimarinvihkoasi ajantasalla niin tietäisit että olen seurannassa muutenkin, joten siksi en erittäin kivuliaita vihlaisuja ihan villaisella lähde painamaan kun on jo valmiiksi ennenaikaisen synnytyksen riski..

Yhteistyössä