Voi perkele, mies sotkuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
En tiiä mitä oon sotkenu vaan oonko kovinkaan pahasti sotkenu mitään...
tiedä sitten miltä tämä kuullostaa....

elikkäs, alkukesästä tapasin bileissä vanhan tutun kymmenen vuoden takaa... jutskailtiin pitkään, vaihdettiin puhelinnumeroita (mun aloitteesta)
viestejä sitten vaihdettiin joitakin viikkoja ja sävy muuttui sitten flirttailuun puolin ja toisin.. mies kävikin mun luona yötä, tai itse asiassa aamuyöstä kylässä kolmetuntia, lähti aamulla... seksiä ei harrastettu, ei edes pusuja vaihdettu tms.... sitten mulle selvisi ettei tämä mies ollutkaan eronnut, kuten aiemmin väitti ja antoi ymmärtää... puhallin pelin poikki ja pyysin olla ottamatta yhteyttä enempäänsä... joitakin viestejä vielä sain joihin en vastannut...

Nyt loppukesästä olen tavannut sitten aivan ihanan miehen, meillä synkkaa todella hyvin, tapailtu jne. Kumpikin ollaan melkosen ihastuneita toisiimme...
Tämä ihana mies vaan sattuu olemaan tämän vanhan tutun kaveri... ei tunneta tämän vanhan tutun kautta, vaan on oltu ns. puolituttuja jo vuosia...

Nyt menetän hermoni kun mietin että miten tämä ihanuuteni suhtautuu siihen että aiemmin on ollut sutinaa sen kaverin kans, joka kaiken lisäksi on vielä varattu???
Olen kyllä heti alkuunsa kertonut tälle ihastukselleni kun sen kaverista on tullut puhetta, et jotain tekstareita on puolin ja toisin lähetelty..... mut en koko totuutta eli sitä että mies on käynytkin luonani...
pienet on piirit
ei hitto, ei kai täsä auta kahtoa ku peiliin..

no ei kai se nyt pelkkä kylässä käynti aja tätä uutta miestä tiehensä! olithan vapaa ihminen silloin (ja tietämätön tämän toisen osapuolen varattuna olemisesta ) en näe tässä kuviossa mitään pahaa?!

Ei oiekastaan kuulu sille ja toisaalta sähän lopetit koko jutun alkuunsa, kun sait tietää toisen olevan varattu.
Eli et tehnyt mitään väärää. Mut ehkä kertoisin nyt heti, eikä sitten vasta, kun on pakko kertoa.

No eihän toi oo ees mikään paha. Anna olla. Eihän sille tarvitse mitään kertoa tollaisesta. Ei kaikkien seksisuhteiden yksityiskohtia tarvitse käydä uuden siipan kanssa läpi. Itse asiassa pitäis sua varmaan ihan hölmönä jos edes alkaisit siitä jauhaa. Ei se mieskään varmaan menisi asiasta avautumaan, kun sillähän on vielä puoliso. Oot varmaan aika nuori, tai sitten ois syytä kasvaa.

Yhteistyössä