Voi perse kun menee kohta usko ja toivo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen nyt marraskuulta saakka etsinyt oppisopimuspaikkaa ja olen kysynyt liki 30:sta paikasta tuloksetta :(
Parista paikkaa ensin näytetty vihreää valoa ja kun sovittu ajankohta koittaa (kun asiasta tarkemmin puhuttaisiin) niin paikkaa ei enää olekaan.
Kuinka ihmeessä tämä voikaan olla näin vaikeaa. :(

Paha mieli tässä alkaa jo tulla kun kerta toisensa jälkeen vaan saa pakit.
Ja kun ei tosiaan ole edes kiinni omasta aktiivisuudesta. Ja miten paljon minulla olisi intoa ja tarmoa aloittaa tämä homma niin ei... äääh..

[QUOTE="aloittaja";25565460]Mitä?? OMG!! :o
Miten ihmeessä tuo voi olla mahdollista? Onko riittänyt paikkoja vai oletko aloittanu ns. kierroksen aina alusta? Mitä hommaa varten etsit paikkaa?[/QUOTE]

Käytännössä mitä vaan paikkaa. Välillä on pakko pitää taukoa (paikkojen puutteen takia), enkä mä joka ikiseen paikkaan ees haluaisi. Toimistotöihin en ole hakenut. Viikossa kyselyjä 1-3 alussa niitä oli tuplasti.

Käytännössä mitä vaan paikkaa. Välillä on pakko pitää taukoa (paikkojen puutteen takia), enkä mä joka ikiseen paikkaan ees haluaisi. Toimistotöihin en ole hakenut. Viikossa kyselyjä 1-3 alussa niitä oli tuplasti.

Ahaa, ok. :)

Asut vissiin iohan reilun kokoisella paikkakunnalla kun noin pitkäksi aikaa on löytynyt paikkoja joista kysellä`?
Oletko kuinka lähestynyt niitä työpaikkoja? Soittamalla, s.postitse, paikan päälle menemällä?

[QUOTE="aloittaja";25565587]Ahaa, ok. :)

Asut vissiin iohan reilun kokoisella paikkakunnalla kun noin pitkäksi aikaa on löytynyt paikkoja joista kysellä`?
Oletko kuinka lähestynyt niitä työpaikkoja? Soittamalla, s.postitse, paikan päälle menemällä?[/QUOTE]

Laajalta alueelta, 200km säteellä.

Mä olen tehnyt about kaiken.Paikanpäällä käynyt vaan jos on pieni paikka ja johtaja paikalla.

[QUOTE="aloittaja";25565617]Oho sulla onkin laaja-alue.. Jos saisit paikan 200km:n päästä niin kulkisitko sen matkan joka päviä? Vai olisiko tarkoitus muuttaa lähemmäksi tms?[/QUOTE]

Pakkohan se olis kulkea. Mua vaan syrämmen pohjasta kyrsii elellä päätoimisesti miehen tuloilla niin mä kuljen vaikka pitemmänki matkan että saa omaakin tuloa.

Pakko kyllä sanoa jotta nyt täytyy kyllä PinkLily:ssä olla jotain vikaa jos on kolme vuotta paikkaa etsinyt..
Ja jos ei halua elellä miehen rahoilla niin VARMASTI olisit kolmessa vuodessa löytänyt jonkun duunin josta palkkaa saa..

Yhteistyössä